annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tribe badges en tank you badges

Topic gestart op: 13-12-19 12h50

Antwoorden: 16 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

tribe badges en tank you badges

OPGELOST

Kan je geschenken krijgen met het verzamelen van Orange tribe badges?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucas_E  voor het verkrijgen van de tribe badges zijn er geen geschenken aan gekoppeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Surfer
Ervaren genezer

Tribe-badge: een badge is een bedankje voor je bijdrage aan Tribe, bijvoorbeeld als je iemand wilt complimenteren (hoog). Met deze badge klim je hoger op Tribe. Het is alsof je punten hebt, geen geschenken.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Traguspierce 

Jij bedoelt natuurlijk de "Verkenner" badge in het Orange Thank You systeem. Die badge krijg je wanneer je op  Tribe bevorderd wordt tot de rang van "Verkenner". Je krijgt die badge dus in Orange wanneer je hier op Tribe Aspirant Verkenner geworden bent.

Die badge is eenmalig, dus wanneer je verder opklimt naar gewaardeerde, ervaren, veteraan en leidende verkenner komt daar dus geen nieuwe badge bij in Orange.

Hoe je opklimt, dat is reeds eerder uitgelegd. Maar in het kort: je kan hier op Tribe, buiten lezen wat anderen schrijven:

  • Zelf een thread opstarten met een vraag of een voorstel
  • Vragen van anderen beantwoorden
  • Oplossingen aanreiken
  • Pluimen geven aan posts waarvan jij vind dat ze dat verdienen
  • Zelf pluimen krijgen van anderen wanneer zij vinden dat jij dat verdient

Al deze dingen worden door Tribe bijgehouden in uw profiel. en er worden door Tribe punten aan gegeven volgens een systeem dat niemand van ons kent. En plots, verrassing, heb je genoeg punten behaald voor de volgende rang en krijg je een bevordering. Het is steeds weer, en dat voor ieder van ons, opnieuw een verrassing wanneer dat gebeurt.

heb je hiermee een antwoord op uw vraag?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Margot
Ervaren verkenner

Dank je wel dat helpt mij vooruit in het verkrijgen van de badge

Noepseke
Veteraan verkenner

Ik zie dat ik ook nog badges kan verdienen door Tribe genezer, en tribe Sjamaan kan verdienen. 

Ik heb reeds de verkeer en de scout badge al gekregen. Dus ik ga der van uit dat je wel meer dan 1 badge kan verdienen door hier actief te zijn ? 

Dat het niet enkel een beloning is maar dat er dus ook badges aan vast hangen of ben ik mis ? 

Leden met de meeste pluimen