annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tribe badges en tank you badges

Topic gestart op: 13-12-19 12h50

Antwoorden: 16 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

tribe badges en tank you badges

OPGELOST

Kan je geschenken krijgen met het verzamelen van Orange tribe badges?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucas_E  voor het verkrijgen van de tribe badges zijn er geen geschenken aan gekoppeld. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Movieman
Aspirant genezer

@Cdt24801 @Lucas_E heeft in elk geval een serieuze start genomen sinds deze namiddag kom ik steeds dezelfde naam tegen met nieuwe topics.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Movieman  schreef:

@Cdt24801 @Lucas_E heeft in elk geval een serieuze start genomen sinds deze namiddag kom ik steeds dezelfde naam tegen met nieuwe topics.


Inderdaad, ben even gaan kijken.

Wat me hierbij zeer sterk verbaast: hij is nog steeds rekruut scout ... Ik heb er al andere gezien die met veeeel minder op hun palmares reeds aspirant verkenner geworden zijn ....

@Totem , kun je dit even nakijken? Dit is toch niet normaal ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Movieman  en @Totem 

Hier ter illustratie:

Screenshot_2019-12-13 Ranglijst - Tribe.png

Rangnummer 925 (momenteel allerlaatste) in de eregalerij. Prestaties tot hiertoe:

  • 1 (één) post
  • 1 (één) gekregen pluim

That's it. Maar wel Aspirant Verkenner.

Hoe kun je dat rijmen met @Lucas_E die met een veel uitgebreider palmares nog steeds recruut scout is, de allerlaagste rang? Zelfs gewaardeerde of ervaren scout (ja, die bestaan ook) heeft hij niet gekregen ...

Ben nog net eens naar het profiel van @Lucas_E gaan kijken. Eén ding is me daarbij wel opgevallen: al zijn prestaties zijn van vandaag, hij is ook nog maar sedert vandaag Triber geworden. Misschien dat dit ook een aspect is: de anciënniteit... OF: er worden slechts éénmaal per dag nieuwe rangen uitgedeeld en het zal voor morgen zijn ..

We zullen het morgen weten ...

Nu ik eraan terugdenk: ik ben ook zelf op dag 1 rekruut scout geworden, net als iedereen, en op dag 2 was ik aspirant verkenner ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


catteke69
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Waar haal je die lijst?

Cdt24801
Wijze
Wijze


@catteke69  schreef:

@Cdt24801 

Waar haal je die lijst?


Welke lijst bedoel je? De te behalen badges in de Thank You zone van de Orange app of klantenzone? Die staat daar gewoon in , en ook op de website. Gemakkelijkste is de app, daar staan ze allemaal, degene die je nog niet behaald hebt met een hangslot erop.

Of bedoel je de badges op Tribe? Daar is geen lijst van. Als je wil weten wat er zoal te behalen is en wat je daarvoor moet doen: ga eens kijken naar het profiel van iemand die hier al een tijdje meedraait en kijk wat er staat aan badges. klik op zo een bagde dan zie je wat de geleverde prestatie is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen