Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-22 12h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Als je een aansluiting aanvraagt met een promotie dan betaal je de 1ste 2 maanden de volle pot (in 1x) en daarna kan je pas genieten van je promotie. Na 7x bellen zijn wij dit pas te weten gekomen.
@EmilyS Dat is raar. Ik heb ook een aansluiting met promotie (-50% op internet gedurende 3 maanden). Mijn eerste factuur was ook de volle pot. Ik heb toen gebeld (1X), ze hebben het nagekeken en de fout onmiddellijk toegegeven. Diezelfde dag heb ik een creditnota van 18€ ontvangen.
De maand erna hebben ze weliswaar weer een verkeerde factuur gestuurd, maar ditmaal in mijn voordeel. Blijkbaar hadden ze de korting van de volgende 2 maanden er nu ook al vanaf getrokken. Ik ga rustig wachten tot de 3 maanden voorbij zijn en dan alles eens goed nakijken en bellen indien nodig.
Ondertussen nog een aantal keer mogen bellen. Op 2 dagen tijd 2u30min aan de lijn gehangen. Na 7x bellen hebben ze gezegd u factuur van de 1ste 2 maanden zijn samen en volle pot. Goed dat het bij u wel zo vlot ging!
Hier al serieus veel stress gehad hierdoor (en hoogzwanger dus niet zo gezond)
Nu ook verhuis aangevraagd omdat als we weg gaan voordat 6 maand om zijn we blijkbaar een boete krijgen. Hier ook weer fouten. We verhuizen volgens orange naar een andere provincie en gemeente dan doorgegeven. Ons internet trekt ook op niks. Ik hoop dat voor u wel alles in orde is en blijft?!
We hebben wel een creditnota gehad van €59 omdat de aansluitingskosten waren aangerekend terwijl volgens de promotie dit vergoed werd.
@EmilyS Volgens mij kun je op ieder moment opzeggen (zonder boete) en hoef je geen 6 maanden te wachten. (Zie ook mijn eerdere reactie in deze draad.)
Wat scheelt er met het internet?
Ik weet het niet meer. Volgens Gregory zou er een verplichte periode zijn. In het contract staat het ook heel onduidelijk. De mensen van de klanten dienst weten zelf van niks. Ben het een beetje beu aan het geraken. We hebben nu de verhuis aangevraagd die aansluiting is gratis en 2 maand later zeggen we dan alles maar op.
Wat er mis is met het internet… ik zit meer op 4g (zoals nu) omdat het niet tegoei of niet wilt laden, we hebben de optie genomen om tv te streamen. Door dat het internet de hele tijd weg valt blijft de gsm niet geconecteerd met de Chrome kast. Alles blijft haperen we zijn meer naar het laad balkje aan het kijken dan naar ons programma (ook opgenomen programma’s). Ik ben thuis en kan op het moment niet veel meer doen dan tv kijken door de vele complicaties dus dit is wel een hele grote ergernis. Heel soms gaat het is een uurtje goed. De deur waar de router hangt staat volledig open voor de rest is er geen belemmering van muren en dergelijke dat het zou kunnen verslechteren