annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting met promotie

Topic gestart op: 12-12-22 12h38

Antwoorden: 15 antwoorden

EmilyS
Aspirant verkenner

Aansluiting met promotie

Als je een aansluiting aanvraagt met een promotie dan betaal je de 1ste 2 maanden de volle pot (in 1x) en daarna kan je pas genieten van je promotie. Na 7x bellen zijn wij dit pas te weten gekomen. 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Trickie
Veteraan verkenner

@Gregory Hoe kom je aan die 6 maanden?

Op de site van het BIPT lees ik het volgende: (telecom wet 13 juni 2005)

"Voor de opzeg van een contract van onbepaalde duur kan nooit een opzegvergoeding gevraagd worden; wel de residuele waarde vermeld in de afschrijvingstabel op het ogenblik van de contractbeëindiging."

In mijn contract met Orange staat inderdaad:

Mobiel: "De klant kan zijn contract van onbepaalde duur op elk moment en op elke schriftelijke wijze opzeggen."

Internet: "Met betrekking tot de internetdienst kan de klant zijn contract van onbepaalde duur te allen tijde schriftelijk opzeggen."

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Staat in de algemene voorwaarden van Love en home internet @Trickie 

Algemene en bijzondere voorwaarden van het Love-aanbod | Orange België

Toen ik klant werd heeft de verkoopster mij dat ook gezegd

Er staat ook dat internet een bepaalde contract duur heeft - dus geen onbepaalde waarover je het hebt

De internetdiensten zijn een aanbod met een bepaalde contractduur van 6 maand

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@Gregory In mijn contract staat duidelijk dat het om een contract van onbepaalde duur gaat. Zowel voor mobiel, internet en TV. Ik kan dat dus op elk moment opzeggen. Zelfs na 1 dag. Ik betaal dan enkel de al gemaakte kosten pro rata terug. Waarom zou dat bij andere klanten anders zijn?

Screenshot 2022-12-14 085447.jpg

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

Het is niet mogelijk na 1 dag zoals ik hierboven schreef. De minimum periode is één maand bij een contract van onbepaalde duur.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ik baseer me op (1) wat de verkoopster me destijds gezegd heeft, en (2) De algemene voorwaarden, @Trickie 

Kan zijn dat het onbepaalde duur wordt na 6 maand

De internetdiensten zijn een aanbod met een bepaalde contractduur van 6 maand.

De klant kan zijn contract op elk moment schriftelijk opzeggen, conform met de algemene voorwaarden van Orange. Indien de klant het contract beëindigt vóór het verstrijken van het contract, behoudt Orange zich het recht voor om een beëindigingsvergoeding te vorderen van de klant.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen