Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-22 12h38
Antwoorden: 15 antwoorden
Als je een aansluiting aanvraagt met een promotie dan betaal je de 1ste 2 maanden de volle pot (in 1x) en daarna kan je pas genieten van je promotie. Na 7x bellen zijn wij dit pas te weten gekomen.
@Gregory Hoe kom je aan die 6 maanden?
Op de site van het BIPT lees ik het volgende: (telecom wet 13 juni 2005)
"Voor de opzeg van een contract van onbepaalde duur kan nooit een opzegvergoeding gevraagd worden; wel de residuele waarde vermeld in de afschrijvingstabel op het ogenblik van de contractbeëindiging."
In mijn contract met Orange staat inderdaad:
Mobiel: "De klant kan zijn contract van onbepaalde duur op elk moment en op elke schriftelijke wijze opzeggen."
Internet: "Met betrekking tot de internetdienst kan de klant zijn contract van onbepaalde duur te allen tijde schriftelijk opzeggen."
Staat in de algemene voorwaarden van Love en home internet @Trickie
Algemene en bijzondere voorwaarden van het Love-aanbod | Orange België
Toen ik klant werd heeft de verkoopster mij dat ook gezegd
Er staat ook dat internet een bepaalde contract duur heeft - dus geen onbepaalde waarover je het hebt
De internetdiensten zijn een aanbod met een bepaalde contractduur van 6 maand
@Gregory In mijn contract staat duidelijk dat het om een contract van onbepaalde duur gaat. Zowel voor mobiel, internet en TV. Ik kan dat dus op elk moment opzeggen. Zelfs na 1 dag. Ik betaal dan enkel de al gemaakte kosten pro rata terug. Waarom zou dat bij andere klanten anders zijn?
Het is niet mogelijk na 1 dag zoals ik hierboven schreef. De minimum periode is één maand bij een contract van onbepaalde duur.
Ik baseer me op (1) wat de verkoopster me destijds gezegd heeft, en (2) De algemene voorwaarden, @Trickie
Kan zijn dat het onbepaalde duur wordt na 6 maand
De internetdiensten zijn een aanbod met een bepaalde contractduur van 6 maand.
De klant kan zijn contract op elk moment schriftelijk opzeggen, conform met de algemene voorwaarden van Orange. Indien de klant het contract beëindigt vóór het verstrijken van het contract, behoudt Orange zich het recht voor om een beëindigingsvergoeding te vorderen van de klant.