Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-24 21h56
Antwoorden: 4 antwoorden
Wij hebben een love pack van orange op mijn naam. Kan mijn vriend (wettelijk samenwonend) zijn herlaadkaart omzetten naar een abonnement binnen ons love pack maar dat enkel zijn abonnement op zijn naam staat?
We zouden graag hebben dat internet, televisie en mijn abonnement op mijn naam blijft maar hij wel van de voordelen binnen het love pack kan genieten.
@Jolienb dat gaat niet. Ofwel voeg je voor hem een abonnement toe en geniet je van korting. En anders op zijn naam, met een eigen klantnummer, een eigen facturatie en zonder de korting.
Waarom moet het op zijn naam komen? Hij kan zijn deel maandelijks aan jou betalen als het daar om draait.
Het gaat ons meer over "wat als het ooit fout loopt".
Het beste en gemakkelijkste is beide abonnementen op jouw naam, zodanig dat jullie kunt genieten van de korting, en je kunt altijd zijn abonnement stopzetten wanneer nodig.
Een GoPlus of GoIntense lijkt het voordeligste, afhankelijk van hoeveel mobiele data hij verbruikt per maand.
Hopelijk ben je hiermee geholpen.
Heel vooruitziend, @Jolienb Het kan verkeren
Twee opties