annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement toevoegen aan love pack

Topic gestart op: 10-01-24 21h56

Antwoorden: 4 antwoorden

Jolienb
Aspirant verkenner

Abonnement toevoegen aan love pack

Wij hebben een love pack van orange op mijn naam. Kan mijn vriend (wettelijk samenwonend) zijn herlaadkaart omzetten naar een abonnement binnen ons love pack maar dat enkel zijn abonnement op zijn naam staat? 

We zouden graag hebben dat internet, televisie en mijn abonnement op mijn naam blijft maar hij wel van de voordelen binnen het love pack kan genieten. 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
JVV94
Veteraan verkenner

@Jolienb dat gaat niet. Ofwel voeg je voor hem een abonnement toe en geniet je van korting. En anders op zijn naam, met een eigen klantnummer, een eigen facturatie en zonder de korting.

Waarom moet het op zijn naam komen? Hij kan zijn deel maandelijks aan jou betalen als het daar om draait.

0 pluimen
Jolienb
Aspirant verkenner

Het gaat ons meer over "wat als het ooit fout loopt". 

0 pluimen
JVV94
Veteraan verkenner

Het beste en gemakkelijkste is beide abonnementen op jouw naam, zodanig dat jullie kunt genieten van de korting, en je kunt altijd zijn abonnement stopzetten wanneer nodig.

Een GoPlus of GoIntense lijkt het voordeligste, afhankelijk van hoeveel mobiele data hij verbruikt per maand.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heel vooruitziend, @Jolienb Het kan verkeren

Twee opties

  1. Bij je Love pack en op jouw naam/factuur
    • Als het ooit fout loopt kunnen jullie dat abonnement op zijn naam zetten
      • samen naar een shop gaan of samen formulier invullen waarvan sprake hier Je abonnement overdragen | Orange België
      • indien niet mogelijk zeg je dat abonnement gewoon op - staat toch op je naam - je verliest misschien enkelen weken abonnementsgeld
  2. Hij kan in eigen naam een nieuw abonnement aangaan

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen