annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie simkaart lukt niet

Topic gestart op: 24-01-25 07h16

Antwoorden: 10 antwoorden

orangeade
Aspirant verkenner

Activatie simkaart lukt niet

Ik heb 2 weken geleden online een Love pack aangevraagd (Mobiel + Internet) en heb toen 23/01 als installatiedatum gekozen. Ik heb toen ook gevraagd of ik kon wachten met het activeren van de simkaart tot de installatiedatum, dat was geen probleem.

Echter wou ik gisteren de simkaart activeren (voor de installatie, deze was in de namiddag) maar krijg ik hierbij telkens de foutmelding "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?". 

Daarna heb ik contact opgenomen met de klantendienst waar ze mij wisten te vertellen dat ik te lang zou hebben gewacht met het activeren van de simkaart en dat ik best langs de shop zou gaan, die zouden mij wel kunnen verder helpen.

Zo doende ben ik naar een shop gegaan maar daar konden ze op het eerste zicht ook weinig doen. De verkoper heeft dan ook met de klantendienst contact gehad waar ze ineens zeiden dat ik mijn simkaart pas zou kunnen activeren na de installatie. 

In de late namiddag zijn ze dan het internet komen installeren, dat was op 15 minuten klaar (kudos). Sindsdien probeer ik mijn simkaart te activeren maar krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. 

Ik switch van Telenet en zie daar in mijn profiel wel dat het nummer zal worden overgedragen naar een andere provider maar van Orange heb ik sinds de installatie nog geen bevestiging gehad van de switch. 

Iemand met dezelfde ervaringen? En weet hoe dit opgelost kan worden?

Ik ga deze voormiddag contact proberen opnemen met de klantendienst en anders zal ik weer eens naar d shop moeten rijden in de hoop dat ze mij daar beter kunnen assisteren. 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Josette
Wijze
Wijze

@orangeade heb je het ook in de juiste volgorde gedaan? 

Misschien toch nog even geduld hebben? 

Doe eens via FB Messenger een berichtje met je gegevens en vraag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
orangeade
Aspirant verkenner

@Josette weet jij de juiste volgorde? Tegen mij zijn namelijk al 3 dingen verteld:

• Verkoper (online): "U kan gerust wachten met simkaart activeren tot de installatie."
  • Klantendienst (online): "U hebt te lang gewacht met het activeren van de simkaart, deze is vervallen. Gelieve naar een shop te gaan."
  • Shop: "U kan pas activeren nadat de installatie heeft plaatsgevonden."

Ik zal inderdaad nog even geduld moeten hebben 🙂 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@orangeade zou ik ook even afwachten of zoals ik al

schtreef even een berichtje doen die kunnen meer dan wij hier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
orangeade
Aspirant verkenner

@Josette ondertussen zijn we 4 dagen verder en heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen van Orange via FB Messenger.

Wel heb ik nog elke dag contact gehad met de online klantendienst en het stoort me hoe elke persoon die ik aan de lijn heb gehad iets totaal anders zegt. 

Ook heb ik nog eens contact gehad met een store en die zeggen mij niet verder te kunnen helpen omdat het online is besteld. 

Josette
Wijze
Wijze

@orangeade wat jammer dit te lezen.

Maar inderdaad online kopen, daar doen ze in de winkels niks meer mee.

Het is wel weekend geweest ook hé.

Ooooooooooo Telenet eens gevraagd die houden ooit klanten tegen om over te gaan.

Heb je de sim er al eens volledig uitgehaald toestel opnieuw opgestart en de sim

er opnieuw insteken?

En naar FB Messenger een bercihtje gedaan?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen