Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-25 07h16
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb 2 weken geleden online een Love pack aangevraagd (Mobiel + Internet) en heb toen 23/01 als installatiedatum gekozen. Ik heb toen ook gevraagd of ik kon wachten met het activeren van de simkaart tot de installatiedatum, dat was geen probleem.
Echter wou ik gisteren de simkaart activeren (voor de installatie, deze was in de namiddag) maar krijg ik hierbij telkens de foutmelding "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?".
Daarna heb ik contact opgenomen met de klantendienst waar ze mij wisten te vertellen dat ik te lang zou hebben gewacht met het activeren van de simkaart en dat ik best langs de shop zou gaan, die zouden mij wel kunnen verder helpen.
Zo doende ben ik naar een shop gegaan maar daar konden ze op het eerste zicht ook weinig doen. De verkoper heeft dan ook met de klantendienst contact gehad waar ze ineens zeiden dat ik mijn simkaart pas zou kunnen activeren na de installatie.
In de late namiddag zijn ze dan het internet komen installeren, dat was op 15 minuten klaar (kudos). Sindsdien probeer ik mijn simkaart te activeren maar krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
Ik switch van Telenet en zie daar in mijn profiel wel dat het nummer zal worden overgedragen naar een andere provider maar van Orange heb ik sinds de installatie nog geen bevestiging gehad van de switch.
Iemand met dezelfde ervaringen? En weet hoe dit opgelost kan worden?
Ik ga deze voormiddag contact proberen opnemen met de klantendienst en anders zal ik weer eens naar d shop moeten rijden in de hoop dat ze mij daar beter kunnen assisteren.
@orangeade wat jammer dit te lezen.
Maar inderdaad online kopen, daar doen ze in de winkels niks meer mee.
Het is wel weekend geweest ook hé.
Ooooooooooo Telenet eens gevraagd die houden ooit klanten tegen om over te gaan.
Heb je de sim er al eens volledig uitgehaald toestel opnieuw opgestart en de sim
er opnieuw insteken?
En naar FB Messenger een bercihtje gedaan?
@Josette dat met de SIM kaart heb ik al eens geprobeerd, zonder resultaat. En inderdaad via FB Messenger berichtje gedaan.
Telenet heb ik 2x aan de lijn gehad, daar begrepen ze wel dat ik vertrok omwille van de veel goedkoper prijs. Wel zeiden ze daar ook 2 verschillende dingen:
Ik ga vandaag nog even afwachten, ik heb reeds een dossiernummer. Als er tegen deze late namiddag nog steeds geen vooruitgang is zal ik nog maar eens bellen.
@orangeade erg is dit als ik iets kon doen deed ik het
maar wij kunnen dat niet.