Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-24 23h25
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo Forum,
Begin deze maand (05/11) telefonisch contact opgenomen om een nieuw abonnement te nemen Zen Fiber Noord + Orange Mobile Medium. Dit ging allemaal vlot van account tot afspraak inplanning. Hiervan heb ik ook meteen een contract ontvangen met alle gegevens buiten een klantennummer en een bevestiging van de afspraak.
Op de dag van de installatie 13/11, na enkele herinneringen dat ik aanwezig moest zijn, heeft de installateur spijtig genoeg zijn kat gestuurd, zonder enige waarschuwing. Hierna heb ik Orange proberen telefonisch te contacteren. Spijtig genoeg viel de connectie enkele keren weg (3 maal), waardoor ik telkens bij een nieuw persoon terecht kwam die ik dan weer moest inlichten over mijn situatie.
Uiteindelijk ben ik doorgeschakeld geweest van een nederlandstalige naar een franstalige collega, wat geen probleem is voor mij, maar wat toch raar is als je nederlands kiest. Hier eindigde het spijtig genoeg op "Sorry ik kan niets voor u betekenen". Dit was na 1h30 bellen met Orange. Ik was ondertussen al zeer gefrustreerd, dus heb ik het die avond opgegeven.
Dag nadien teruggebeld, een vriendelijke persoon aan de lijn gekregen die wel vlot door het process ging en ook opmerkte dat de installatie geanuleerd is zonder enige rede. Nieuwe datum ingepland, 2 weken later pas mogenlijk (27/11).
Vandaag krijg ik een mail om 16h10 "bevestiging installatie 27/12" en een sms om 16h16 "afspraak 27/12 geanuleerd".
Kan iemand mij hier meer duidelijkheid bieden naar wat hier gaande is? Ik wil dit doormailen naar orange maar vind nergens een beschikbaar mail adres...
Alvast bedankt
Vik
Wat hier mis gegaan is weten wij jammer genoeg ook niet en kunnen je daar ook geen verdere info in geven aangezien het hier een forum is van en voor klanten. Hier zal de klantendienst dan ook niet mee kijken.
Wat kan je wel doen... je kan eventueel via Messenger contact zoeken , je kan daar ook je print screen bijvoegen van je gemaakte afspraken. Moest je geen Facebook hebben , wat wel noodzakelijk is , kan je ook altijd een shop binnen gaan. daar kunnen ze je ook helpen met afspraken en dit nakijken en eventueel nog intern eens bellen wat er precies mis gegaan is.
Hopelijk kun je op één van de andere manieren een oplossing krijgen.
@Vik een goedemorgen,
voor jou niet!
Dit is echt erg, wat er scheelt kunnen wij ook niet zien, en je daarbij helpen ook niet.
Orange heefr géén mailadres, wat je wel nog zou kunnen doen is
een bericht sturen via FB-Messenger. En daar alles doorgeven.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of misschien vanmorgen dadelijk bij de opening even terug opbellen en hopen dat deze persoon
je het dan wel kan uitleggen. Erg voor je maar toch succes.
Iets gaat er fout maar wat?