Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Grote Wijze
Grote Wijze

Algemene storingen op het LOVE-pak

Ugh allemaal,

Om de ervaring van onze klanten op het Orange-netwerk te verbeteren zal Totem hier alle actuele incidenten op het LOVE-pak hier plaatsen. 

Een incident wordt gemeld wanneer een groot aantal klanten op dezelfde plaats een verslechtering van het netwerk opmerkt.

Deze lijst wordt zo vaak mogelijk bijgewerkt door het Tribe-team om u te waarschuwen voor elk incident.

Hier is de huidige informatie:

- Er is geen incident open

Labels (1)
25 ANTWOORDEN 25
Ervaren verkenner

Een zeer goed idee 👍

Misschien als extra "vast pinnen" deze beide posten.

Gewaardeerd verkenner

Ik woon in Sint-Katelijne-Waver en ben al een paar jaar klant. Heb nooit problemen gehad met de kwaliteit van digitale TV en internet.

De laatste 4 weken zijn er geregeld onderbrekingen op het internet voor kortere of langere termijn. Ook de beeldkwaliteit van digitale TV . Soms is er niet meer naar te kijken. Storingen doen zich minder tijdens de week voor maar de laatste 3 - 4 weekends is het bijna niet te doen. Vooral in de vooravond, later op de avond verbeterd het en verdwijnt het.

Ik hoop dat er een oplossing komt want het begint stilaan vervelend te worden.

Grote Wijze
Grote Wijze


@RR  schreef:

Ik woon in Sint-Katelijne-Waver en ben al een paar jaar klant. Heb nooit problemen gehad met de kwaliteit van digitale TV en internet.

De laatste 4 weken zijn er geregeld onderbrekingen op het internet voor kortere of langere termijn. Ook de beeldkwaliteit van digitale TV . Soms is er niet meer naar te kijken. Storingen doen zich minder tijdens de week voor maar de laatste 3 - 4 weekends is het bijna niet te doen. Vooral in de vooravond, later op de avond verbeterd het en verdwijnt het.

Ik hoop dat er een oplossing komt want het begint stilaan vervelend te worden.


Ugh @RR,

Er staat geen algemeen incident open voor Sint Katelijne waver. Ik raad je aan om eerste je coaxkabel te controlleren. Je vindt ook veel tips&tricks voor je tv en voor je internet op dit. Als deze niet helpen kan je sowieso contact opnement met de technische dienst via het webcare-tribe of via de telefonische klantendienst.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Geachte Community,

Ik ben sinds jan / feb klant bij Orange.  Ik woon te Mechelen en in het begin was ik best tevreden over de diensten en de snelheden geleverd door Orange.  De laatste maand echter ben ik totaal niet meer te spreken over de Orange diensten en denk ik er zelf over om naar een ander ISP over te stappen.  Dit is gewoon te belachelijk voor woorden en daar moet dan nog voor betaald worden want voor het zenden van de factuur is Orange wel heel snel.  Ik werk meer dan 20 jaar in de ICT sector en dit is echt not done.  Zo'n week of twee geleden contact opgenomen met de technische dienst vanap kantoor waardoor de troubleshooting vrij beperkt bleef waar ik uiteraard begrip voor heb.  Diezelfde avond van thuis uit terug contact opgenomen en na de nodige troubleshooting bleek er volgens de TD van Orange een probleem te zijn met mijn modem.  Ze gingen een technieker verwittigen en die zou het eerst vanop afstand bekijken en dan contact met mij opnemen.  Ik mocht de modem niet afzetten (wat ik ook niet van plan was).  Twee weken verder nog geen nieuws maar wel een nieuwe factuur.  Je moet maar durven...

Hier de problematiek :

- Ik surf maximum aan een snelheid van 11 Mbps.  Niet echt vet want volgens TD zou ik aan 20 à 25 Mbps
  moeten kunnen surfen maar daar kan ik min of meer mee leven rekening houdend met alle factoren
  (Covid, aantal gebruikers in mijn buurt, etc,..).  Ik werk thans relatief dicht tegen mijn modem.  Vanaf een
  bepaald uur zakt de snelheid naar maximum 2,2 Mbps en dit zowel via kabel als via WiFi.

- WiFi op mijn GSM toestel wisselt constant tussen mijn mobiel netwerk van Orange en 4G en zit meestal
  op 4G.  Meestal moet ik mijn Orange WiFi terug manueel opstarten.  Na een tijdje springt het toestel
  echter terug naar 4G.

- Op mijn TV krijg ik constant een melding dat er geen WiFi signaal is.

Van de week heb ik zelfs 24 uur zonder internet gezeten.  Heel handig als je van thuis uit ICT support aan je klanten via VPN moet leveren.  Ik ben dan maar noodgedwongen vanop kantoor gaan werken.

Ik werk deels op kantoor en deel van thuis uit maar dit kan echt niet langer beste mensen.  Ik snap dat ik niet jullie enige klant ben en dat er nog mensen met problemen zijn maar een klein seintje via GSM of E-Mail zou ik wel geapprecieerd hebben.  Na twee weken tast ik nog steeds in het duister wat er aan het gebeuren is en wat Orange van plan is. 

Ik betaal in ieder geval mijn factuur niet tot de rommel opgekuist is.  Dan sluit Orange mij maar af maar weet dat jullie lang niet het enige ISP in België zijn. 

Ter info mijn neef woont in Walem en zijn modem viel om de haverklap uit.  Gezien de zaak ook maar bleef aanslepen is hij uiteindelijk naar een ander ISP overgestapt.  Ik heb voor heel wat begrip maar er zijn grenzen.  Sorry voor mijn gezaag en geklaag maar trop is te en te is trop.  Graag dringend een oplossing of het is bye bye Orange.

0 pluimen
Ervaren sjamaan

Geef het een week a 14 dagen alvorens een beslissing te nemen @Crecce . Ik ben klant sedert 30/09. Storingen kunnen gebeuren

Leidende sjamaan

@Crecce 

Ik geef u de raad om uw bericht ook eens via messenger of Twitter door te sturen naar het webcare team van Orange.

Het voordeel van het webcare team te contacteren is dat zij dan de mogelijkheid hebben om achterliggende bronnen te raadplegen en met collega's te overleggen zodat zij een gegrond en degelijk antwoord kunnen leveren. Dit kan wel enkele dagen duren.

Wellicht weet je wel dat wij hier op Tribe zelf ook allemaal gewone klanten zijn en bijgevolg geen inzage hebben in klantendossiers en er al zeker niks aan kunnen doen. Het enige dat wij kunnen doen is elkander helpen door het sharen van ervaring en kennis.

Veel succes en hopelijk snel opgelost 🙂

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Hier zelfde verhaal al sinds meer dan een maand. Vandaag zeer gebrekkig en bij momenten geen internet om van TV signaal maar te zwijgen. Dit gaat echt de verkeerde kant op.

Leidende sjamaan

@RR 

Ik kan u enkel maar dezelfde raad geven als zonet aan @Crecce 

Contacteer het webcare team via messenger of twitter.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Heb ik ook al gedaan, na 3 dagen reactie gekregen met excuses voor het laattijdig antwoord. Verder wisten ze te vertellen dat ze de 2 afgelopen vrijdagen ernstige problemen hebben gehad en dat die nu stilaan opgelost waren. Gisteren terug gecontacteerd en kreeg onmiddellijk een automatisch bericht in Nederlands en frans dat er storingen waren op het net en dat ze bezig waren het op te lossen. Verder bleef alles stil.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen