Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-20 11h11
Antwoorden: 25 antwoorden
Ugh allemaal,
Om de ervaring van onze klanten op het Orange-netwerk te verbeteren zal Totem hier alle actuele incidenten op het LOVE-pak hier plaatsen.
Een incident wordt gemeld wanneer een groot aantal klanten op dezelfde plaats een verslechtering van het netwerk opmerkt.
Deze lijst wordt zo vaak mogelijk bijgewerkt door het Tribe-team om u te waarschuwen voor elk incident.
Hier is de huidige informatie:
- Er is geen incident open
Geef het een week a 14 dagen alvorens een beslissing te nemen @Crecce . Ik ben klant sedert 30/09. Storingen kunnen gebeuren
Ik geef u de raad om uw bericht ook eens via messenger of Twitter door te sturen naar het webcare team van Orange.
Het voordeel van het webcare team te contacteren is dat zij dan de mogelijkheid hebben om achterliggende bronnen te raadplegen en met collega's te overleggen zodat zij een gegrond en degelijk antwoord kunnen leveren. Dit kan wel enkele dagen duren.
Wellicht weet je wel dat wij hier op Tribe zelf ook allemaal gewone klanten zijn en bijgevolg geen inzage hebben in klantendossiers en er al zeker niks aan kunnen doen. Het enige dat wij kunnen doen is elkander helpen door het sharen van ervaring en kennis.
Veel succes en hopelijk snel opgelost 🙂
Heb ik ook al gedaan, na 3 dagen reactie gekregen met excuses voor het laattijdig antwoord. Verder wisten ze te vertellen dat ze de 2 afgelopen vrijdagen ernstige problemen hebben gehad en dat die nu stilaan opgelost waren. Gisteren terug gecontacteerd en kreeg onmiddellijk een automatisch bericht in Nederlands en frans dat er storingen waren op het net en dat ze bezig waren het op te lossen. Verder bleef alles stil.
Ik heb vernomen dat dit door aanpassingen bij telenet komt. Telkens telenet aanpassingen doet, zijn er problemen bij orange. Dsn problemen voornamelijk.
hier kan orange in mijn inziens niet veel aan doen, ze kunnen wel trachten een betere communicatie te hebben met telenet zodat ze deze problemen sneller kunnen opvangen. Maar veronderstel dat hier reeds aan gewerkt wordt anders gaan ze veel klanten verliezen als dit nog dikwijls voorvalt
@Munneke schreef:
Ik heb vernomen dat dit door aanpassingen bij telenet komt. Telkens telenet aanpassingen doet, zijn er problemen bij orange. Dsn problemen voornamelijk.
.. knip ..
Mag ik vragen waar je die info gehaald hebt? En ik vermoed dat je DNS bedoelt ...
Indien je meent een probleem te hebben met de DNS servers van Orange kun je steeds één (of beide) DNS server(s) in uw router wijzigen. Keuze genoeg. Moest je niet weten waar zoeken, hier is een lijstje om te beginnen.