annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BLIJF ERVAN WEG !!!!!!!!

Topic gestart op: 01-08-23 15h42

Antwoorden: 12 antwoorden

1974katten
Aspirant verkenner

BLIJF ERVAN WEG !!!!!!!!

OPGELOST

BLIJF AUB WEG VAN ORANGE!!!!!!! Ze blijven maar facturen sturen terwijl ik er al weg ben vanaf april 2023. Klantendienst trekt op niks en komen af met verschillende smoesjes waarom ze dit doen. Ze willen niks bevestigen per mail. Ik ga klacht indienen bij de ombudsdienst want dit bedrijf is puur geldklopperij!!!!!!

Grootste fout ooit om bij Orange geweest te zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Dakota
Gewaardeerd verkenner

Wel @1974katten

dan moet je bij elke provider weg blijven, wand overal is wel iets, mesh wifi niet aangekomen in magazijn orange antwerpen maar in brussel foutje van Bpost kreeg ik ook extra factuur voor, na 3 x opgelost, hangt er ook van af hoe je reageerd aan de telefoon en/of mail, messenger.

en wie je aan de telefoon of messenger hebt aan de telefoon als ze het niet begrijpen, vraag hogere instantie of de afdeling die er meer van weet, zo niet hang op en bel terug je krijgt een andere persoon aan de telefoon, het nr is gratis van orange en blijf ten alle tijden beleeft zo krijg je meer gedaan, ik heb dat ook is gedaan voor mijn schoonbroer ik belde en dat was voor proximus en opla was opgelost, maar mijn schoonbroer kreeg het niet in orde omdat het op de verkeerde manier aanpakte, met telenet is dat juist het zelfde het hand er gewoon van af welke persoon het afhandeld op de helpdesk.

dat ligt niet altijd aan het bedrijf zelf maar het onderligende, en elk bedrijf wil geld ook vb.gas water stroom enz.

en klant is koning maar blijf ten alle tijden kalm en beleeft je kan klagen op een beleefde manier ook.

ga maar naar telenet of proximus enz het gebeurd bij elke provider, kan vervelend zijn maar gedult word beloond

groeten iedereen

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
1974katten
Aspirant verkenner

Amai wat voor iemand ben jij maar ik zeg gewoon mijn mening. Als je daar niet tegen kunt? Als jij tevreden bent bij hun doe gerust maar mensen moeten ook weten dat niet altijd alles correct verloopt.

Veel plezier verder !

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@1974katten 

Ik kan heel goed de frustratie begrijpen van u als je nog facturen krijgt voor de diensten die je bij de vorige provider niet meer gebruikt. Het is een heel gedoe om dat in orde te maken tot een goed eind.

Maar perfectie bestaat niet en maken alle mensen fouten en dat vind je bij alle providers. Wij moeten hier ook op ons geld wachten, want we krijgen terug voor een dienst dat we bij de vorige provider hebben afgesloten. En bellen gaat dezer dagen ook moeilijk, zelfs via WhatsApp. 

Maar gewoon kalmpjes zijn, ook als dat moeilijk is. 

Wij zijn gewoon klanten bij Orange, klein of groot. Maar hier proberen we elkaar te helpen.

Josette
Wijze
Wijze

@1974katten  ik kan daar heel goed tegen maar niet van weglopers die 

nadien hier hun gal komen spuwen.

En zeker de berichten een paar maal posten!

https://community.orange.be/t5/Tv/Verschil-telenet-digicorder-en-orange-decoder/m-p/143388

Het gaat nergens perfect. Neem dat maar van mij aan.

Succes bij je andere provider.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen