Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-23 10h08
Antwoorden: 3 antwoorden
Blijkbaar kan je nu als VOO internet klant ook korting krijgen op Orange GO (zie tekst van de website hieronder), maar hoe gaat dat in zijn werk? Of is dat alleen voor nieuwe klanten? Want ik heb nu de 2 en zou er wel van willen genieten
Voorwaarden van het multiproductvoordeel
Heb je een Love-abonnement (Mobiel + Internet met of zonder TV) of beschik je over het Orange fiberaanbod of beschik je over een VOO Internetaanbod? Dan ontvang je een maandelijkse korting op je Go-abonnement(en) (zie tabel hieronder).
Dit voordeel wordt toegekend op je factuur na activering van de internetdiensten.
Heb je enkel een mobiel abonnement? Dan ontvang je een korting op de prijs van je Go Intense- en / of Go Extreme-abonnement(en) wanneer je ten minste twee compatibele abonnementen hebt (zie tabel hieronder).
Dit voordeel wordt toegekend vanaf het eerste in aanmerking komende abonnement en wordt toegekend op je factuur na activering van de internetdiensten aan alle abonnementen die compatibel zijn met de promotie.
Als je je Love-abonnement of Orange fiberaanbod of VOO Internetaanbod opzegt of nog maar één mobiel abonnement hebt of een abonnement wijzigt in een van onze abonnementen die niet compatibel is met de promotie, wordt het voordeel automatisch stopgezet.
Het multiproductvoordeel is beschikbaar voor particuliere gebruikers. Klanten met een btw-nummer kunnen van dit voordeel genieten door een Love-abonnement (Mobiel + Internet met of zonder TV) met een Go-abonnement af te sluiten. Als zij een abonnement nemen op Orange glasvezeldiensten Home Fiber of een VOO Internetaanbod met een Go-abonnement, kunnen zij eveneens van dit voordeel genieten.
Dit voordeel is enkel zichtbaar op jouw factuur en niet op de My Orange-app of in jouw Klantenzone.
Dit voordeel wordt slechts één keer per maand toegekend per compatibel abonnement en is niet compatibel met de webpromotie.
Lijkt mij duidelijk hé , als je voldoet aan de voorwaarde kom je er voor in aanmerking. Zou contact zoeken met de klantendienst of eens langs gaan in een Orange shop en dit in orde laten brengen.
Ondertussen antwoord gekregen
In de klantenzone kan je in je profiel je VOO klantenID invullen zodat ze kunnen controleren
Hadden ze kunnen vermelden in hun informatie, niet ? 😉
Dus je probleem is opgelost.
Of die vermelding er wel of niet bij moest staan dat laat ik in het midden. Weet dat er nog providers zijn die bepaalde vermeldingen en dergelijke ook niet doen.