Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-08-18 12h29
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....
De klantendienst is uw aanspreekpunt ...
hier juist hetzelfde met easyswitch, speciaal van de orangeshop naar huis gereden om factuur van telenet te gaan halen voor easyswitchnummer. 3 dagen later komt orange installeren, ik bel 2 dagen later naar telenet om te horen wat er met mijn oude toestellen moet gebeuren en die weten niks van een opzeg. Als je als provider beloofd van de opzeg te doen via easyswitch doe die dan ook, kost de mensen geld als dit niet correct gebeurd is. Als nieuwe klant al direct een eerste slechte ervaring met orange, dat beloofd spijtig genoeg weinig goeds.
Dat van de easyswitch ontrafelen is moeilijk, @carmania2000
De ene zal zeggen dat hij het doorgestuurd heeft, de ander dat hij het niet gekregen heeft
Bij mijn overstap en die van een vriendin heb ik na installatie naar Telenet gebeld om op te zeggen ( voor alle zekerheid, hadden ze mij in de orange shop verteld)
Weet ook dat een easyswitch niet werkt als je een btw nr hebt ( heeft telenet mij destijds aan de telefoon verteld)
Dus je kunt nu nog bellen naar telenet om op te zeggen - zorg dat je je Identiteitskaart bij de hand hebt - hoogstens betaal je een paar dagen dubbel.
dat ze het dan niet voorstellen, ben er nog speciaal voor over en weer gereden. Kunnen ze beter gewoon tegen de klant zeggen om zelf op te zeggen. Als ik geen huurtoestellen van telenet had gehad had ik geen contact moeten opnemen met telenet en had ik volgende maand nog eens voor een hele maand betaald eer ik wist dat orange niks had gedaan. Slechte start in mijn ogen als je de nieuwe klant zijn vertrouwen al direct teniet doet.
Ze moeten het voorstellen @carmania2000
En niemand kan aantonen dat de schuld bij Orange ligt. Kan zijn dat ze het doorgegeven hebben