Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-08-18 12h29
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....
De klantendienst is uw aanspreekpunt ...
Zeker doen bij Telenet krijg je ook bijna onmiddellijk bevestiging van je opzegging en heb je daar meteen bewijs van zelfs indien telefonisch gedaan. Daarna wordt alles pro-rata verrekend.
Het beste wat je kan doen is alles zelf opzeggen easyswitch is vooralsnog een maat voor niets er loopt nog teveel fout waarbij de klant de pineut is en met 2 facturen zit waarbij de ene klantendienst naar de andere wijst. (niettegenstaande het hoerageroep van de verschillende ministers) Zelf ben ik ook nog maar enkele maanden naar Orange overgestapt en ook via easyswitch gedaan maar voor de zekerheid ook zelf opgezegd bij mijn vorige operator en inderdaad die wisten van niets. Als jezelf enkele jaren op klantendiensten hebt gewerkt weet je wat er zoal fout kan lopen 🤔.
Ik heb het dan ook meteen zelf opgezegd, maar zit nu wel al met een factuur te veel.