Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Factuur : Ga ik mijn mobiel en mijn love pakc op dezelfde factuur hebben?

Ik had eerst mobiel en sinds vorige week internet en tv maar ga ik alles niet op een factuur krijgen nu kreeg ik de factuur van mobiel 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste @Stevie ,

Alle facturen zijn pro rata,
Voorbeeld: 
Stel je gaat op 01/01/2020 actief met mobiel bij Orange en de installatie datum is op 20/01/2020. en de facturatiedatum is op 10/01/2020.

Op jouw eerste factuur zal het mobiele abonnement zijn van 01/01/2020 tot 10/01/2020 + de volgende maand.

Op jouw tweede factuur zal tv en internet er bij komen van 20/01/2020 tot 10/02/2020 + de volgende maand.

Vanaf dan is het altijd de 10de jouw factuur met telkens 1 maand. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Ervaren sjamaan

Ik zou even de volgende facturen afwachten @Stevie 

Heeft mij vriendin ook voorgehad omdat haar mobilel abonnement voor de installatie van tv/internet al actief was

 

 

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Gaat dat dan altijd zo zijn

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Gregory nu krijg ze alles op een factuur hoop dat da binnenkort ook hier zo is betaal liever alles in één keer 

0 pluimen
Ervaren sjamaan


@Stevie  schreef:

Gregory nu krijg ze alles op een factuur hoop dat da binnenkort ook hier zo is betaal liever alles in één keer 


Ja hoor, @Stevie Nu krijgt ze alles op 1 factuur.  

Haar gsm abonnement was ook vroeger gestart dan TV en internet

 

0 pluimen
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste @Stevie 

Dit is normaal altijd op 1 factuur. Het is gewoon zo aangezien het jouw eerste factuur is dat men deze via een pro rata systeem opmaakt. Men moet ergens een datum nemen voor facturatie.

Vanaf dan is het altijd dezelfde datum met alles samen. Mocht je na het krijgen van je factuur vragen hebben neem zeker eens contact op met de facturatiedienst of spring binnen in een shop. We kunnen dit perfect uitleggen met de factuur erbij zodat het makkelijk te begrijpen is.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen