Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-23 20h53
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo
wij zijn net klant geworden. Een eerste technieker kwam op 24/10 langs voor de installatie, een 2de op 26/10 en een 3de op 30/10. Er werd ons iets gezegd van een ip adres, maar eerlijk we snappen daar niets van.
We hebben al super veel gebeld, let op de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, maar we worden het nu wel een beetje beu… we kunnen enkel tv kijken via mobiele data en een airbox die we kregen, maar dit is allesbehalve. Het is vakantie en de kids kunnen enkel via mobiele data naar tv kijken of op hun PlayStation spelen, wat soms niet goed werkt.
Iemand dit ook meegemaakt en weet wat het probleem was? Of misschien raad weet?
dank je wel.
groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
vrijdag is er opnieuw een technieker gekomen. Die plaatste een nieuwe modem en problem solved… 11 dagen stress en bellen en mailen en zo’n simpele oplossing… maar bon het werd opgelost! We hebben terug wifi en we kunnen tv kijken! ☺️
bedankt om te antwoorden !🙏🏻
groetjes
@Berley een goedemorgen,
dit is niet fijn om te lezen.
Probeer eens enkele minuten de stekkers uit de muur te halen, en
daarna een voor een terug erin te steken?
Helpt dit je niet, dan zul je toch het nr 5000 moeten telefoneren
of via FB-Messenger een berichtje doen.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal en welkom in een zuivere babbelhoek.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |