annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google Nest HUB bij Love-pack

Topic gestart op: 28-10-19 17h03

Antwoorden: 18 antwoorden

Candy
Aspirant verkenner

Google Nest HUB bij Love-pack

Hallo,

Als ik op de website van Orange kijk, staat er dat je een Google Nest Hub kan kopen voor €49 euro. Dit kan bij een abonnement (vanaf Koala) OF bij een Love-pack. Bij het Love-pack staat er echter niet vermeld welk abonnement je moet hebben er staat enkel vanaf €69 per maand

Wij zijn reeds LoveTrio klant (en betalen meer dan €69 per maand). Kunnen wij ook de Google Nest Hub aan de prijs van €49 krijgen? Als je deze reclame bekijkt, zou je toch denken van wel?

ReclameOrange.jpg

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
JB
Gewaardeerd verkenner

Is dat zo? Ik ben overgestapt naar Orange omdat ik op de website de optie had om "Ja" te klikken bij zowel de optie Google Nest Hub als de optie Google Nest Mini (zie afbeelding) en nu de overschakeling voltooid is zegt de klantendienst mij resoluut dat dit NIET mogelijk is en er de keuze dient gemaakt te worden tussen of de Hub of de Mini (zware teleurstelling!)

De website geeft echter wél de mogelijkheid aan om beide opties te selecteren:

orangeloveduo.jpg

0 pluimen
Alper9000
Ervaren verkenner

@JB heb je hier nog iets over gehoord? Heb je je 2e product kunnen bemachtigen?

 

Mvg 

 

Alper 

0 pluimen
JB
Gewaardeerd verkenner

@Alper9000 Na iets meer dan een week antwoord gekregen dat dit niet mogelijk was. Sterker nog, ik kreeg te horen dat het niet op mijn offerte stond... Geen twee producten aan de prijs ondanks de argumentatie. Na een hele discussie wel compensatie op de factuur gekregen.

Alper9000
Ervaren verkenner

@JB straf in feite, het staat er zwart op wit dat je ze allebei kon aanduiden... Maar goed de compensatie is mooi meegenomen. 👌

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Alper9000  en @JB  heb dit ook eens nagevraagd en het is niet mogelijk ze allebij aan verminderde prijs te krijgen. De nest Hub of de nest Mini wordt namelijk gekoppeld aan je gsm nummer en wordt gezien als een smaprtphone wat je erbij neemt bij je abonnement. Dus het wordt dan 12 maanden gekoppeld aan je gsm nummer en daar betaal je dan een klein bedrag over per maand met andere woorden je kan 1 van de 2 nemen maar niet allebij. De eventuele mogelijkheid is , als je een tweede nummer hebt in je pack om het daar aan te koppelen dan gaat het wel , dus bijvoorbeeld je eigen nummer en dat van je vrouw of vriend. Weet wel dat het dan niet meer mogelijk is om daar nog een gsm aan te koppelen tenzij men het rest bdedrag betaald.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen