Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h10
Antwoorden: 12 antwoorden
Gisterenmorgen bel ik de klantendienst ivm de promotie van de Google Nest Mini. Ik krijg eerst te horen dat dat geen probleem is maar na een tijdje blijkt dat ik er geen recht op heb omdat ik ‘maar’ een Dolfijn heb. Een geste blijkt niet mogelijk. Voor alle duidelijkheid: ik heb een Love met een dubbele Dolfijn (ook voor mijn partner).
Gisterennamiddag krijg ik eerst een e-mail over diezelfde promotie. Een kwartier later volgt een e-mail over de – alweer waardeloze – Orange Thank You-cadeaus. En nog een uur later een e-mail over ‘dit is jouw verhaal van het afgelopen jaar’ met in het onderwerp ‘Al 22 jaar klant’, wat overigens klopt.
Een beetje veel sarcasme, vind ik. Misschien toch maar uitkijken naar een andere provider.
@cdr het gaat mij om de promo die hierover gemaakt wordt, trouwens ik heb ook love met 2 smartphonenummers dolfijn en kolibrie heb dezelfde discussie ook gevoerd alsook getracht om een Google Nest mini aan de promo voorwaarden te krijgen. Uiteindelijk heb ik deze zelf gekocht met de Black Fridaydeal van bol.com (35 euro). Met dien verstande dat ik nu geen engagement moest aangaan van 12 maand een gemiste kans van Orange om ook de Love klanten te binden.
@cdr zie hierboven, nu nog hopen op de kerstman voor een Google Nest Hub 😉
@Movieman Scherpe aanbieding, nu volgens tweakers.net nergens onder de € 50.
@cdr voor de solden denk ik niet dat je nog veel koopjes zal vinden. Of het moest zijn na kerst de zogezegde foute cadeautjes op 2hands.