Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h10
Antwoorden: 12 antwoorden
Gisterenmorgen bel ik de klantendienst ivm de promotie van de Google Nest Mini. Ik krijg eerst te horen dat dat geen probleem is maar na een tijdje blijkt dat ik er geen recht op heb omdat ik ‘maar’ een Dolfijn heb. Een geste blijkt niet mogelijk. Voor alle duidelijkheid: ik heb een Love met een dubbele Dolfijn (ook voor mijn partner).
Gisterennamiddag krijg ik eerst een e-mail over diezelfde promotie. Een kwartier later volgt een e-mail over de – alweer waardeloze – Orange Thank You-cadeaus. En nog een uur later een e-mail over ‘dit is jouw verhaal van het afgelopen jaar’ met in het onderwerp ‘Al 22 jaar klant’, wat overigens klopt.
Een beetje veel sarcasme, vind ik. Misschien toch maar uitkijken naar een andere provider.
@patrick2 het was Google Nest Mini trouwens ook bij Coolblue heeft zelfs 33 euro gestaan. Het geluid mag er zeker wezen voor zo'n kleine speaker heb de test ook gezien en gehoord tussen de twee versies op You Tube.
@cdr het heeft er niks mee te maken dat de andere klanten minderwaardig zijn. Het gaat erom dat er bepaalde marges op zitten voor de verkoop op die toestellen. Daarom zal er voor gekozen zijn om het vanaf de Koala te doen zodat de kortingen ook toegepast kunnen worden.
Minimum Koala staat duidelijk aangegeven en voor promoties moet je ergens een grens trekken