annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Guest Login

Topic gestart op: 30-05-20 21h25

Antwoorden: 4 antwoorden

Lieve83
Aspirant verkenner

Guest Login

Hoe komt het dat er bij mijn vriendin die bijna 2 jaar orange klant is wel een guest-modus kan gebruikt worden en er bij ons thuis, sinds anderhalf jaar overgeschakeld géén guest login aanwezig is?

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
Gregory
Wijze
Wijze

Anderhalf jaar, @Lieve83 schijnt me heel recent. Er moet een guest log in aanwezig zijn. Kijk even op de onderkant van je modem. Het guest password staat daar. 
Je kunt ook inloggen op de modem op 192.168.0.1 om alles te bezien en evt te veranderen

Josette
Wijze
Wijze

@Gregory 

zo weer iets bijgeleerd merci.

Nu dacht ik laat ik het doosje eens bekijken wat we bij Orange gekregen hebben.

Daar staat het ook netjes in uitgelegd. Als leek lees je dat in het begin natuurlijk niet.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Voordeel van die guest login @Josette is dat ze niet aan je eigen netwerk kunnen want ze zitten op een andere ip range

Ze zien je apparaten niet, kunnen er ook niet aan, en kunnen ook niet aan je router mochten ze het password hebben

Josette
Wijze
Wijze

@Gregory ,

dat wist ik, maar hier laat ik niemand toe op ons netwerk ze gebruiken

hun 4 G maar. 😉

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen