annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben een nieuwe klant

Topic gestart op: 11-08-22 20h03

Antwoorden: 7 antwoorden

CMTL
Gewaardeerd verkenner

Ik ben een nieuwe klant

Hallo

Ik moet dit toch even kwijt. Eerst en vooral wil ik meedelen dat ik doof ben en dus niet kan telefoneren. 
Een paar weken geleden heb ik een simulatie gedaan op de site van Orange. Ik koos voor internet 36 euro, TV 17 euro (met decoder dus) en mobiel 16 euro (er is 5 euro korting op de formule van 21 euro). In totaal zou ik dan 69 euro per maand moeten betalen. Op de site staat er ook dat er GEEN installatiekosten van 59 euro betaald moet worden voor nieuwe klanten. 

Vorige week kwam de installateur alles installeren en tot nu toe werkt alles prima. Echter, vandaag krijg ik mijn factuur: 136 euro (!). Wat bleek:

- Installatiekosten van 59 euro werd TOCH aangerekend. 
- GSM: 21 euro per maand ipv promotie levenslang 16 euro per maand (er is dus geen korting gegeven van 5 euro)
- Ik zou 2 maanden gratis streamz moeten krijgen, maar na bijna een week heb ik deze korting nog altijd NIET gekregen.

Nu, ik heb hierboven al gemeld dat ik doof ben en niet kan telefoneren. Ik heb meermaals een PB gestuurd via Facebook (is de enige manier voor mij). 1 keer kreeg ik antwoord; dat ik mijn GSM-nummer moest geven zodat ze de gegevens konden nakijken, wat ik ook gaf. Maar sindsdien is het weer stil. Wéér kreeg ik geen antwoord meer. Iemand wou bellen voor mij naar Orange maar niemand neemt op. Ik voel mij in de steek gelaten als nieuwe klant. 

Ik ben bang dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb met Orange want als nieuwe klant géén service na verkoop krijgen vind ik beneden alle peil. Wie kan er mij helpen met de factuur? Want 136 euro weiger ik te betalen want wat er mij beloofd werd, werd niet nagekomen. Als er geen oplossing komt ben ik geneigd om alles stop te zetten bij Orange en gewoon terug bij mijn vorige provider te gaan. 

Dus, ik hoop dat een Orange-medewerker hier mij kan helpen. Stuur mij gerust een PB, ik antwoord zeker terug met alle gegevens. Dank!

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
CMTL
Gewaardeerd verkenner

Iemand wou bellen voor mij en het is in orde. Maar de helpdesk op Facebook is een dikke NUL. 

Ik ben via de chat al een week bezig om Streamz in orde te krijgen en via de chat was het tot vanmorgen nog altijd niet in orde met alles, nog steeds geen reactie. Nu is het in orde dankzij telefonisch contact. Lang leve de inclusie voor mensen met een functiebeperking (sarcastisch bedoeld natuurlijk). 

Sorry hoor @Josette, maar 'geduld is een schone zaak', als je na een week nog altijd geen antwoord krijgt op de chat (behalve 'mag ik jouw GSM-nummer' en het valt weer stil), dan is hun dienst beneden alle peil. Dit mag ook gezegd worden. Triestig. 

Prettig weekend. 

Josette
Wijze
Wijze

@CMTL je moet je niet excuseren hoor.

En blij te lezen dat het je toch gelukt is.

Kijk hier maar eens en leg daar een klacht neer.

Klik op de blauwe hier.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zou geen klacht neerleggen @Josette  @CMTL 

Er is geen probleem meer - wat kan die dan nog doen ?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory @CMTL ,

zorgen dat ze de volgende keer beter geholpen worden?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen