annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben een nieuwe klant

Topic gestart op: 11-08-22 20h03

Antwoorden: 7 antwoorden

CMTL
Gewaardeerd verkenner

Ik ben een nieuwe klant

Hallo

Ik moet dit toch even kwijt. Eerst en vooral wil ik meedelen dat ik doof ben en dus niet kan telefoneren. 
Een paar weken geleden heb ik een simulatie gedaan op de site van Orange. Ik koos voor internet 36 euro, TV 17 euro (met decoder dus) en mobiel 16 euro (er is 5 euro korting op de formule van 21 euro). In totaal zou ik dan 69 euro per maand moeten betalen. Op de site staat er ook dat er GEEN installatiekosten van 59 euro betaald moet worden voor nieuwe klanten. 

Vorige week kwam de installateur alles installeren en tot nu toe werkt alles prima. Echter, vandaag krijg ik mijn factuur: 136 euro (!). Wat bleek:

- Installatiekosten van 59 euro werd TOCH aangerekend. 
- GSM: 21 euro per maand ipv promotie levenslang 16 euro per maand (er is dus geen korting gegeven van 5 euro)
- Ik zou 2 maanden gratis streamz moeten krijgen, maar na bijna een week heb ik deze korting nog altijd NIET gekregen.

Nu, ik heb hierboven al gemeld dat ik doof ben en niet kan telefoneren. Ik heb meermaals een PB gestuurd via Facebook (is de enige manier voor mij). 1 keer kreeg ik antwoord; dat ik mijn GSM-nummer moest geven zodat ze de gegevens konden nakijken, wat ik ook gaf. Maar sindsdien is het weer stil. Wéér kreeg ik geen antwoord meer. Iemand wou bellen voor mij naar Orange maar niemand neemt op. Ik voel mij in de steek gelaten als nieuwe klant. 

Ik ben bang dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb met Orange want als nieuwe klant géén service na verkoop krijgen vind ik beneden alle peil. Wie kan er mij helpen met de factuur? Want 136 euro weiger ik te betalen want wat er mij beloofd werd, werd niet nagekomen. Als er geen oplossing komt ben ik geneigd om alles stop te zetten bij Orange en gewoon terug bij mijn vorige provider te gaan. 

Dus, ik hoop dat een Orange-medewerker hier mij kan helpen. Stuur mij gerust een PB, ik antwoord zeker terug met alle gegevens. Dank!

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Dat zal moeilijk gaan @Josette 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@CMTL goedemorgen,

Normaal werkt de PF-Messenger goed hoor!

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Als ik jou was zou ik dat betalen, je krijgt altijd een kredietnota, van wat niet juist was.

Maar dat duurt even via de facturatie.

Je hebt géén foute keuze gemaakt wij zijn zeer tevreden, maar er

kan altijd ergens iets fout gaan ook bij de concurrentie. 

Ik zou zeggen geniet van alles wat je hebt en geduld is een mooie zaak

zeker bij alle providers.

 

Welkom.png

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@CMTL 

Het is geen leuke tekst om te lezen, en ik moet u helaas ook wat teleur stellen ...;

Dit is een forum van, voor en door klanten, wij helpen elkaar door het uitwisselen van ervaring en kennis, maar wij zijn dus geen medewerkers van Orange en hebben aldus ook niet de minste inzage in klantendossiers.

De enige Orange medewerkers hier zijn de CM en de moderatoren, maar die hun taak is het beheren en in goede banen leiden van dit forum, zij zijn dus geenszins verbonden aan de klantendienst.

Misschien dat je uw grieven eens kunt uitschrijven en naar een Orange shop gaan, wellicht kan men u daar verder helpen ...

Ik kan verder niets voor u doen buiten u veel succes te wensen en hopen dat het allemaal goed komt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen