annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Installatie orange

Topic gestart op: 22-12-22 07h57

Antwoorden: 7 antwoorden

Lucko2004
Ervaren verkenner

Installatie orange

OPGELOST

Nou ik begin al let ontevredenheid over orange. Na 2 maal uitgesteld zou men gisteren tussen 8 en 12 uur de installatie doen. Speciaal thuis gebleven. Niemand gezien. Heb toen getelefoneerd   eerst een fake die alles nakeek en me zou doorverbinden met de juiste dienst. Na 39 min aan de telefoon nog niemand. Bericht ingesproken. Om 18.00 belt men 2 maal gaat de bel over. Te laat om op te nemen. Men zou opnieuw proberen.  Is dat de klantenservice van Orange??? Dat belooft als ze nu al hun belofte niet nakomen. Ingeschreven via advies.be ook al geen snuggere dienst.  Ik hoop dat ze vandaag komen installeren. En per email niet te bereiken denk ik

 

Lucko 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Case321
Veteraan verkenner

Dat is echt pech hebben, hier is de installatie en zijn de afspraken steeds correct verlopen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Planningen kunnen nogal eens uitlopen als een installatie langer duurt dan voorzien

Ik denk dat dit

  • de persoon die je aan de telefoon hebt gehad daarom geen fake maakt
  • advies.be daarom geen snuggere dienst maakt

Als de installatie gelopen had zoals gepland was er dus een fake minder en was advies.be wel een snuggere dienst

 

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

Advies is geen snuggere dienst. Zo heb ik geen domiciliëring voor mijn diensten omdat de verkoper van advies het mij niet durfde vragen omdat hij bang was dat ik dan zou afhaken en hij geen provisie zou krijgen natuurlijk. Je reinste onzin. Zoiets betaal je toch met domiciliëring. Is nu opgelost door mij. En dan daarvoor de schuld in lijn schoenen schuiven omdat ik het allemaal vlug wou gedaan hebben. Dat doe je niet met klanten. En orange gaat nu hopelijk vandaag komen op 27 december. Ze hebben wel een 40€ krediet gegeven. Is een leuke geste. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

dat van de domiciliëring en provisie is speculatie @Lucko2004 

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

Neen dat van de domiciliëring is geen speculatie. Hij heeft dat in mijn WhatsApp chat letterlijk geschreven dat hij bang was dat ik het contract niet zou tekenen als hij zou vragen als ik domiciliëring wou omdat ik erop aandrong het zo rap mogelijk in orde te brengen. Maar hij heeft nadien wijselijk dit bericht verwijderd.  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen