annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internetproblemen

Topic gestart op: 05-03-23 01h12

Antwoorden: 2 antwoorden

Chiccabieke
Aspirant verkenner

Internetproblemen

Maandje geleden overgestapt naar Mobistar. Duidelijk vermeld dat WiFi-verbinding voor mij extreem belangrijk is (werkgerelateerd). Aankopen van producten om WiFi te verbeteren was voor mij dan ook geen probleem. Volgens Orange en de installateur nergens voor nodig. Dagelijks valt de WiFi verbinding uit.  Vanavond zelfs geen bekabeld internet. 
Alles herstart, maar zonder gevolg.

Volgende maandag dien ik een project afgewerkt te hebben, dus nachtwerk

Helaas al 4u aan het zoeken, zonder oplossing. Storing in de buurt ? Nergens gemeld.

Ik ben al 14 jaar en 11 maanden klant bij Orange, maar allesbehalve tevreden sinds de overstap naar Love

Wat doe ik best in deze situatie ?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

Als ik jou was zouw ik iemand laten testen uitvoeren ivm de internet verbinding. 

Ze hebben mij onlangs een 5g code gegeven en surf sneller thuis.

Mss helpt dit een beetje met je probleem.

Ook hadden ze mij verteld dat je extra gadgets kon huren en dan heb je overal goede verbinding. 

Veel succes, ik hoop dat je mss dit nog een kans kunt geven en zeg het hen ook maar aan de Orange, per mail, dan heb je het zwart op wit of via whatsapp. 

Ik heb ook hetzelfde probleem gehad maar met de nieuwe toegangspoort heb ik geen hinder meer.

 

Succes

Helen1

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chiccabieke 

Je kan eens contact zoeken met de klantendienst en het eens laten na kijken wat het probleem kan zijn. Als je al gekeken hebt of er een storing is in het algemeen en je ziet niks en jij bent de enige die dit aan de hand heeft vermoed ik dat het individueel is. 

En dat je nu 14 jaar of 20 jaar of 2 jaar klant bent die getallen doen er niet toe dat geeft geen meerwaarde. Voor iedereen moet het werken als die een aansluiting heeft , buiten een algemene panne om. Maar als je niks kan vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn dan is de klantendienst om alles na te kijken. 

Wel belangrijk te weten welke lampjes branden er op je HGW ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen