annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenservice business

Topic gestart op: 12-06-21 10h09

Antwoorden: 2 antwoorden

bernard
Rekruut scout

Klantenservice business

Gisteravond is er een auto tegen een betonnen paal gereden 100m van mijn deur, alle kabels zijn beschadigd. Ik heb dit deze morgen gemeld aan Orange business, ik kreeg de melding dat er dinsdag een technieker pas een technieker langs komt, dat is 4 dagen later.

!!!! onaanvaardbaar !!!!

niet enkel ik heb geen aansluiting, maar het is de hele straat

mijn besluit: business service van Orange trek op niets

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk toch dat er prioriteiten zijn, zeker bij een business abo ...

Deze situatie vind ik toch ook onaanvaardbaar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bernard 

Dat is nu eenmaal iets wat je niet in de hand hebt. Er staan niet elke dag techniekers klaar die zo maar even langs kunnen komen. Moest je dit aan de hand hebben bij Telenet of proximus kan ik je al zeggen dat je net zo lang dient te wachten op een technieker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen