annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting van 50% niet toegepast op factuur

Topic gestart op: 25-10-22 15h53

Antwoorden: 5 antwoorden

Trickie
Veteraan verkenner

Korting van 50% niet toegepast op factuur

OPGELOST

Ik heb 2 weken geleden een Love-pack genomen met de actie van 50% korting op internet gedurende 3 maanden. Vandaag de eerste factuur gehad; daarop 2 periodes: van 13/10 tot 14/10 met 50% korting. Daarnaast ook een periode van 14/10 tot 14/11 zonder korting.

Zijn er hier nog die dat voorhebben? Ik ga ervan uit dat dit een fout is bij Orange of ga ik die korting nog op een andere manier krijgen?

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Trickie
Veteraan verkenner

Vandaag gebeld en na 5 minuten een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Zei dat ze het ging nakijken. Deze keer had ik wat meer geduld 😎. Nog eens 5 minuten later was ze terug met de mededeling dat het idd. een fout was en dat er 18€ ging gecrediteerd worden van de volgende factuur. 😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Trickie
Veteraan verkenner

Vandaag gebeld en na 5 minuten een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Zei dat ze het ging nakijken. Deze keer had ik wat meer geduld 😎. Nog eens 5 minuten later was ze terug met de mededeling dat het idd. een fout was en dat er 18€ ging gecrediteerd worden van de volgende factuur. 😁

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dit zal ergens een foutje zijn van Orange.
Bellen naar de klantendienst, nr 5000 -> GSM op luidspreker en start uw favoriete serie op TV in afwachting van respons van een medewerker. Spreek vooral geen bericht in, blijf aan de lijn tot je iemand te pakken krijgt. Soms duurt dit 5min, soms een pak langer 😅...

Trickie
Veteraan verkenner

@Pletse  Ja, heb gebeld. Binnen de minuut een dame aan de lijn. Probleem uitgelegd; ze ging het navragen; ik heb toen nog een 8-tal minuten aan de lijn gehangen en toen was mijn geduld op. Ik heb ook al een bericht via de Facebook-chat gepost...

Hopelijk wordt het snel opgelost anders zit er niks anders op dan de domiciliering te blokkeren...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Jammer dat je na die 8 minuten niet gewacht hebt.

Verder zou ik geen domiciliering opzeggen - dat is problemen zoeken

Met een Love zit je 6 maand vast - als je opzegt betaal je voor niks

Best contact opnemen wachten en probleem uitleggen

Het komt wel goed @Trickie 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen