annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting van 50% niet toegepast op factuur

Topic gestart op: 25-10-22 15h53

Antwoorden: 5 antwoorden

Trickie
Veteraan verkenner

Korting van 50% niet toegepast op factuur

OPGELOST

Ik heb 2 weken geleden een Love-pack genomen met de actie van 50% korting op internet gedurende 3 maanden. Vandaag de eerste factuur gehad; daarop 2 periodes: van 13/10 tot 14/10 met 50% korting. Daarnaast ook een periode van 14/10 tot 14/11 zonder korting.

Zijn er hier nog die dat voorhebben? Ik ga ervan uit dat dit een fout is bij Orange of ga ik die korting nog op een andere manier krijgen?

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Trickie
Veteraan verkenner

Vandaag gebeld en na 5 minuten een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Zei dat ze het ging nakijken. Deze keer had ik wat meer geduld 😎. Nog eens 5 minuten later was ze terug met de mededeling dat het idd. een fout was en dat er 18€ ging gecrediteerd worden van de volgende factuur. 😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Trickie 
Binnen de minuut, dat was snel! Alleen jammer dat je dan neer hebt gelegd wanneer ze bezig waren/zijn met het in orde te brengen. Zoals ik zei: luidspreker aan en ondertussen serie'tje opzetten 😆

Domiciliëring blokkeren kun je doen, met het risico natuurlijk dat ze, als respons op een niet betaalde factuur, de boel afsluiten. Dus nooit zomaar op eigen initiatief een rekening niet betalen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen