Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-08-19 18h42
Antwoorden: 1 antwoord
Ik ben mijn vertrouwen kwijt in Orange. Het was enorm moeilijk om over te schakelen van Telenet naar Orange en nu hebben ze mij twee keer een kost van €99 aangerekend voor gemiste afspraken. Afspraken die zij zelf hebben gewijzigd voor mij.
Vandaag gebeld. Drie keer opnieuw moeten bellen tot ik iemand aan de lijn kreeg die mij wist te helpen.
Heb weer lang moeten wachten tot ze alles konden uitzoeken. Persoon die ik aan de lijn had, vertelde me dat het een vergissing was en dat mijn factuur gecorrigeerd ging worden.
Tot nu toe nog geen nieuwe mail ontvangen met gecorrigeerde factuur. Het bedrag zal er via domiciliëring eraf gaan en het is te laat om het tegen te houden.
Ik heb er geen vertrouwen in dat ze het factuur zullen corrigeren. Ben al te vaak teleurgesteld geweest.
Beste Whatever,
Teleurstellingen en mankementen zul je in je leven, overal, tegenkomen. Waarom? Omdat missen menselijk is. Dus, dat is de dagelijkse realiteit.
Het rechtzetten van de fout vergt wat tijd. Wacht en heb geduld, zeker tot 15 september, want de administratie loopt wat achter. Geduld is een schone deugd en heb wat meer vertrouwen.
Orange zal het verrekenen, creditnota noemen ze dat. Ze hebben ons ook wat teveel aangerekend 2 maanden geleden en deze maand het rechtgezet.
Als het uitblijft, dan bel je opnieuw terug. Orange is goedkoper, de klantendienst ook, dat hoor ik vaak. Bij Scarlett is het nog erger, geloof me...