annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE & abonnement behouden

Topic gestart op: 26-12-20 20h55

Antwoorden: 13 antwoorden

Charise
Gewaardeerd verkenner

LOVE & abonnement behouden

Hallo,

Ik ben al een lange tijd klant bij Orange en binnenkort verhuis ik. Ik zou graag ook TV (en internet) hebben van Orange maar met behoud van mijn huidig gsm abonnement (Dolfijn 15) die ondertussen al lang niet meer bestaat. Zou dit mogelijk zijn?

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Charise
Gewaardeerd verkenner

Ik lieg nochtans niet hoor 😆

patrick2
Wijze
Wijze

@Charise  

dat is ook niet wat er gezegd is maar het is wel zo wat @Cdt24801  vermeld heeft dat elk dieren abonnement automatisch omgezet ging worden naar de nieuwe Go tarieven. Daarom is het ook een kleine verbazing dat jij nog wel een dieren abonnement hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @Charise 

Ik kan mij zo voor de vuist weg maar één reden voor de geest halen: namelijk dat er voor Dolfijn geen Go formule is aan dezelfde prijs, dat was dus voor Koala en GO Plus wel het geval.

In het geval van Dolfijn zou de klant dus moeten aangeven dat hij naar een lager of een hoger GO abo wil overgaan. Ik weet niet of Orange dat zomaar zelf mag beslissen. Maar ik ging er wel van uit dat heel die operatie (die nu toch al vele maanden aan de gang is) intussen al wel afgerond zou zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Charise
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

Ik heb nog nooit een melding of bericht gekregen van Orange dat ze het zouden omzetten. Dat staat ook zo op hun website dat een oud contract niet zomaar geschrapt kan worden en alle rechten behouden blijven.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Charise  schreef:

@patrick2 

Ik heb nog nooit een melding of bericht gekregen van Orange dat ze het zouden omzetten. Dat staat ook zo op hun website dat een oud contract niet zomaar geschrapt kan worden en alle rechten behouden blijven.


Onze Koala is ook niet geschrapt, hij is omgezet naar een GO Plus. Aan dezelfde prijs en met meer data. We hebben dus zeker geen verlies gedaan. Er zijn wel enkele voordelen die aan Koala verbonden waren weggevallen, maar die waren sowieso ook reeds verdwenen uit Koala (Coyote en Orange cloud).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen