annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE & abonnement behouden

Topic gestart op: 26-12-20 20h55

Antwoorden: 13 antwoorden

Charise
Gewaardeerd verkenner

LOVE & abonnement behouden

Hallo,

Ik ben al een lange tijd klant bij Orange en binnenkort verhuis ik. Ik zou graag ook TV (en internet) hebben van Orange maar met behoud van mijn huidig gsm abonnement (Dolfijn 15) die ondertussen al lang niet meer bestaat. Zou dit mogelijk zijn?

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
TomB
Orange-werknemer

Beste @Cdt24801 @Cdt24801 ,

Enkel Koala en Arend zijn automatisch omgezet momenteel.  

Groeten
Shop Medewerker
Tom 


Cdt24801
Wijze
Wijze


@TomB  schreef:

Beste @Cdt24801 @Cdt24801 ,

Enkel Koala en Arend zijn automatisch omgezet momenteel.  

Groeten
Shop Medewerker
Tom 



Aha, thx voor de verduidelijking. Klopt mijn vermoeden dat dit is omdat deze abo's overgegaan zijn naar een GO formule met dezelfde prijs, en dit zonder verlies van mogelijkheden? En dat de andere dierenabo's een keuze gaan moeten maken, iets duurder of iets goedkoper, met navenant de bijbehorende karakteristieken?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Charise  

zoals @Cdt24801  al heeft aan gegeven is die zonder verwittiging of verhuis of enige aanleiding omgezet naar de Go tarieven. Dus hoe en wat precies weet ik niet want ik had direct de eerste dag al een Go tarief genomen toen ze gelanceerd waren. 

Heb net ook eens gaan zien bij mijn partner en die heeft nog een cheetah en is ook niet omgezet en geen email of iets gehad. @Cdt24801  blijkbaar is dit dan niet bij iedereen automatisch aangepast want heb net gezien bij mijn partner. Normaal kijk ik daar allemaal niet heen maar nu dat we er over spreken ben ik toch eens gaan zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  

daar heb je een goede opmerking.......Ik was ook al aan het denken dat iedereen omgezet ging worden vanaf de oude dieren abonnementen ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen