annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love Duo + go plus

Topic gestart op: 05-05-21 14h04

Antwoorden: 2 antwoorden

HayleyRollez
Gewaardeerd verkenner

Love Duo + go plus

OPGELOST

Hallo iedereen!

sinds een jaar of 2 heb ik een gsmabonnement bij orange, go plus. Binnen enkele weken verhuis ik naar mijn allereerste eigen woning en graag had ik overgeschakeld naar love duo. Maar ik vroeg mij af als ik via de site selecteer voor love duo + go plus abonnement, wordt dat dan automatisch overgeschakeld via mijn bestaand gsmabonnent of wordt dat een extra gsmabonnement bovenop het abonnement dat ik al heb op mijn gsm?

ik hoop dat dit wat duidelijk is uitgelegd 😅

groetjes Hayley!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

@HayleyRollez 
Jawel, indien je een Love Duo vraagt online bellen ze je na een paar minuten (bij mij toch) terug en zo te zien heb je een klantennummer en komt alles in orde. Aan de telefoon kan je alles duidelijk uitleggen wat je wenst en welke nummers in je Duo gaan zitten.

No problemo 🙂

Ik had 1 gsm abonnement en heb een Love Duo genomen met toevoeging van nog 2 nummers(Telenet) en nu zit alles, Internet en 3 Go plussen mooi in 1 abonnement (het abonnement dat ik had met 1 mobiel)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
HayleyRollez
Gewaardeerd verkenner

Super! Bedankt voor de uitleg! 😁

Anonymous
Niet van toepassing

@HayleyRollez 
Jawel, indien je een Love Duo vraagt online bellen ze je na een paar minuten (bij mij toch) terug en zo te zien heb je een klantennummer en komt alles in orde. Aan de telefoon kan je alles duidelijk uitleggen wat je wenst en welke nummers in je Duo gaan zitten.

No problemo 🙂

Ik had 1 gsm abonnement en heb een Love Duo genomen met toevoeging van nog 2 nummers(Telenet) en nu zit alles, Internet en 3 Go plussen mooi in 1 abonnement (het abonnement dat ik had met 1 mobiel)

Leden met de meeste pluimen