Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-20 20h50
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds midden augustus 2019 hebben we Love Trio.
We kijken laatste tijd steeds minder tv en als we kijken doen we dit via VTM Go & VRT Nu etc, en Chromecasten we dit naar de tv. We zijn dus aan het kijken om over te schakelen naar Love Duo.
Ik zit echter met enkele vragen:
1) Moeten we terug activeringskosten betalen van 49 EUR?
2) We zijn dus nog geen 6 maand klant, dus in theorie is er een verbrekingsvergoeding van kracht?
3) Ik zie dat het pakket die we zouden nemen (met Dolfijn) komt op 41,50€/m ipv 49€/m gedurende 3 maanden. Ik zie nergens in de algemene voorwaarden dat dit enkel van kracht is voor nieuwe klanten. Dus wij hebben hier dan ook recht op? Als iemand weet waar dit geschreven staat!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cékes aller eerst welkom op de Tribe !
Om u een paar antwoorden te geven ,
1 ) als u een overschakeling doet is er GEEN activerings kost meer want u bent al geactiveerd op het netwerk.
2) er is geen vergoeding van kracht want u blijft klant bij Orange.
3) de promotie gaat u jammer genoeg niet krijgen. Deze is enkel voor de nieuwe klanten en dus gaat u het tarief betalen wat voor u als bestaande klant geldt.
Hier ook aan het denken om over te stappen van trio naar duo.
Is uiteindelijk alles vlot verlopen bij jou? Geen kost voor de switch, geen kost voor terugzenden decoder,...?
ik denk er ook aan om over te schakkelen maar heb nog 1 tv die werkt met analoog tv signaal (dat nu ook digitaal is maar niet via de decoder komt) werkt gewoon om regionaal nieuw te kijken. Gaat dit nog werken?
@DriesB als je wil gaan naar een Love Duo en je brengt je decoder binnen zitten daar geen kosten aan verbonden. Ook aan een omschakeling zitten er geen kosten verbonden.
Wel een klein advies : als je de decoder binnen brengt vraag een bewijs van aflevering. Dit heb je nodig en kan je door geven aan Orange via deze link:
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Het is namelijk al gebleken dat de post die bewijzen vergeet af te geven waardoor de klant in de problemen zit. Dus bij de post je bewijs vragen , dat bewijs inscannen thuis , en dat gebruiken in die link. Op die manier ben je ingedekt en heeft Orange een bewijs dat je het hebt opgestuurd.
Thx!
@Cékes aller eerst welkom op de Tribe !
Om u een paar antwoorden te geven ,
1 ) als u een overschakeling doet is er GEEN activerings kost meer want u bent al geactiveerd op het netwerk.
2) er is geen vergoeding van kracht want u blijft klant bij Orange.
3) de promotie gaat u jammer genoeg niet krijgen. Deze is enkel voor de nieuwe klanten en dus gaat u het tarief betalen wat voor u als bestaande klant geldt.