annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love pack : Voordelen

Topic gestart op: 11-04-20 23h36

Antwoorden: 11 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Love pack : Voordelen

@Elketje81 wij hebben ook Netflix en daarnaast Videoland , een Nederlands platform van serie's en films. Netflix wordt heel veel gekeken door mijn partner en dan vooral de serie's. Zoals ik al zei terugkijk tv is elke dag , het nieuws en andere programma's. Opnemen is zelden tot nooit tenzij er een film komt die we nooit hebben gezien die wordt opgenomen , ah ja ik kijk heel graag Gert late Night dus die wordt zeker opgenomen. ( ik kijk dat niet elke week terug ) Dan voor de rest af en toe eens een film uit de play more collectie. Maar goed je betaald voor al die extra dingen ( weet dat op voorhand ). Graag had ik dat Orange dit ook in zijn pakketten had want dan was het misschien wat beter koop geweest. 

Maar  er komen prijs verhogingen aan dus ben eens benieuwd wat Telenet gaat doen . Moesten die echt te veel gaan worden is de keus gemakkelijk natuurlijk. Ga geen € 200 per maand betalen voor een provider. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 wel ik neem meestal dagelijks 2 programma's op maar op donderdag zijn dat er 3, dus met orange zal ik een keuze moeten maken en er dus 1 schrappen aangezien je daar maar 2 mee kan opnemen. En hoop ook dat er in de toekomst bij orange ook een serie en film pakket bijkomt en herbekijken. Maar we zullen zien wat de toekomst brengt...

patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  daar ben ik ook naar het uitkijken . Maar zoals ik al zei als de kosten van Telenet te hoog komen dan is de keus rap gemaakt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elketje81
Gewaardeerde genezer

@patrick2 bij mij was de keuze nu al gemaakt. Als ik de goedkoopste data er nog bijneem scheelt het trio pakket me nu al €40. Dus denk toch dat ik er dan netflix ga bijnemen

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elketje81  Netflix is geen verkeerde keus hoor , als ik het hier bekijk mijn partner kijkt er heel veel heen. Ok de zomer wat minder maar vanaf de herfst dan is dat weer meer. Ik zou niet weten wat ik bespaar op dit moment dat zou ik eens moeten nakijken. Kan dat zo via de site doen heb ook een speciale tool waarmee ik het kan berekenen op het geen wat ik echt wil.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen