annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love pakket niet compleet - service = 0

Topic gestart op: 29-09-20 20h03

Antwoorden: 23 antwoorden

kimbo
Ervaren verkenner

Love pakket niet compleet - service = 0

Vandaag kwam Orange langs om alles te installeren voor een Love Pakket
Ik ben al ongeveer 20 jaar mobiele klant en vond het pakket interessant incl internet boost en vaste telefoon.

Daar komt het dan... internet is aangesloten en vaste telefoon ook, het nummer overnemen lukt momenteel niet maar we brengen dat nog in orde.

Dan... moest jij een decoder hebben? Jazeker! Dat staat niet hier in mijn planning.
Dat is mooi wat nu? Dan zult u Orange moeten contacteren om verder in orde te brengen, ik zal ook doorgeven.

Dus 2x gebeld vandaag om een oplossing, gaat nu niet want is nog niet actief en we moeten kijken morgen om een afspraak te maken. Dus we bellen je morgen of overmorgen.
Dat is mooi... 2u aan de telefoon gehangen met de nodige frustraties, een wachtmuziekje voor op een rouwdienst en helemaal niets verder geholpen.

Besluit... nieuwe afspraak maken en en dus nog eens 14 dagen wachten alvorens ik tv ga hebben???
Onaanvaardbaar is dit en de service is ook maar admin job zonder oplossingen.
Ow ja ik stel voor dat ze gewoon een decoder afleveren en ik koppel die wel aan. Sorry meneer dat gaat niet want de hoofddecoder moet een technieker aansluiten. Serieus om kabel, ftp en hdmi aan te sluiten?

Mooi... ik kan u zeggen als ik deze week mijn dingen niet heb zijn ze mij als klant kwijt... zoiets accepteer ik niet en zeker niet wanneer ik moet betalen voor een installatie terwijl andere gratis zijn.

😡

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
adizal
Leidende verkenner

Wel man, als je alles juist hebt besteld, dan geef ik je gelijk, dan ligt het duidelijk bij Orange.

De helpdesk van Orange dat 5000 nummertje, tja dat is om alles terug door de venster te kieperen, maar toch, ik heb ook bij Telenet geweest en daar is het nog erger.

Bij Orange moet je geduld hebben zeggen ze op het forum hier, het komt wel in orde. En gelijk hebben ze, het komt in orde uiteindelijk, maar traag, tergend traag.

Zo zit ik al maanden met een probleem 3x technieker van Orange, 1x fluvius en nog 1 x een prutser weet niet van welke firma, die wel de zaak verbeterd heeft, maar nog niet optimaal, want het is opnieuw hetzelfde net als bij oorsprong.

Ondertussen zit ik met dat probleem van maart en zijn ze er nu 3 maand effectief mee bezig en er is nog geen oplossing ten gronde. Binnenkort kan ik misschien een schadevergoeding recupereren van Orange voor mijn tanden, want die zijn door dat vele geduld en knarsetanden bijna afgesleten tot op het tandvlees.

Geduld man, geduld, het komt goed, vraag het maar aan Patrick hier op het forum.

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@kimbo  Yep, dat kan heel lastig en frustrerend zijn, als het niet volgens plan en boekje verloopt.

Bel morgen terug naar Orange en vraag of je de decoder zelf in een Orange winkel kan afhalen. Als dat niet gaat, vraag om een uitzondering, tenzij dat het niet in stock is.

Als je niet kan afhalen, vraag of ze het ding kunnen opsturen en vraag of je het toestel in een Orangewinkel kan afhalen (dat ze het opsturen naar een winkel in jouw buurt). Anders zal het in ander afhaalpunt zijn of bij je thuis.

Als er technieker nog eens moet langskomen, hmm, tegenwoordig kunnen ze veel vanuit hun gebouw (via internet) de modem en de decoder testen. Tenzij, een technieker van Orange alsnog in een kastje moet aansluiten/aankoppelen van draden en zekeringen/testen?

Als Orange een beetje meewerkt, zijn ze een klant rijker; zo niet, weer een klant minder.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@kimbo 

Er zijn 2 verschillende Love packs, namelijk Trio Love en Duo Love

Misschien heb je Duo aangevraagd ipv de Trio?? Love Duo is zonder TV
Als je online of via telefoon je aanvraag hebt gedaan, krijg je meestal een aankoopbevestiging. Daar staat alles in wat je hebt aangevraagd. Moest er dan toch iets niet kloppen, dan kan je Orange contacteren voordat de technieker komt. Maar dan zeggen dat de service van Orange eigenlijk op niks trekt, is beetje kort door de bocht.

kimbo
Ervaren verkenner

@Anonymous  zeker niet hoor, in het contract staan Internet, TV en Vaste telefoon.

 

Btw niet kort door de bocht, ik weet wat ik besteld heb en kijk alles ook na... daarom dat het mij frustreert hoe zoeiets kan misgaan.

Leden met de meeste pluimen