Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-09-20 20h03
Antwoorden: 23 antwoorden
Vandaag kwam Orange langs om alles te installeren voor een Love Pakket
Ik ben al ongeveer 20 jaar mobiele klant en vond het pakket interessant incl internet boost en vaste telefoon.
Daar komt het dan... internet is aangesloten en vaste telefoon ook, het nummer overnemen lukt momenteel niet maar we brengen dat nog in orde.
Dan... moest jij een decoder hebben? Jazeker! Dat staat niet hier in mijn planning.
Dat is mooi wat nu? Dan zult u Orange moeten contacteren om verder in orde te brengen, ik zal ook doorgeven.
Dus 2x gebeld vandaag om een oplossing, gaat nu niet want is nog niet actief en we moeten kijken morgen om een afspraak te maken. Dus we bellen je morgen of overmorgen.
Dat is mooi... 2u aan de telefoon gehangen met de nodige frustraties, een wachtmuziekje voor op een rouwdienst en helemaal niets verder geholpen.
Besluit... nieuwe afspraak maken en en dus nog eens 14 dagen wachten alvorens ik tv ga hebben???
Onaanvaardbaar is dit en de service is ook maar admin job zonder oplossingen.
Ow ja ik stel voor dat ze gewoon een decoder afleveren en ik koppel die wel aan. Sorry meneer dat gaat niet want de hoofddecoder moet een technieker aansluiten. Serieus om kabel, ftp en hdmi aan te sluiten?
Mooi... ik kan u zeggen als ik deze week mijn dingen niet heb zijn ze mij als klant kwijt... zoiets accepteer ik niet en zeker niet wanneer ik moet betalen voor een installatie terwijl andere gratis zijn.
😡
Het heeft bijna een maand geduurd, maar het is eindelijk opgelost.
Orange heeft me gebeld en terwijl we aan de telefoon waren de digicorder geactiveerd. YES! 🙂
@Orange: leer wat XLA is... jullie prijzen zijn goed om klanten te lokken, maar de service schrikt hen af. Improvement actions!
WoW, proficiat het is dan toch gelukt.
In elk geval beter dan mijn probleem, is nog steeds niet opgelost.
Ben nu al drie weken aan het wachten op antwoord wanneer de kabelbeheerder het probleem oplost.
Het hele geval duurt ondertussen bijna 7 maanden en tot nu heeft niemand het opgelost, na bijna 100 x dat mijn modem zich reset en internet wegvalt.
Kabelbeheerder erkent dat er storing is op de kabel, maar komt het niet herstellen tot nu toe.
Je ziet, dat je als klant nergens staat of je moet beginnen procederen en veel geld uitgeven.
Zodra proximus de fiberkabel aansluit die er al hangt, ben ik weg bij orange, het is niet een goede keuze maar zo gaat het ook niet, je kan niet fatsoenlijk tv kijken of internetten.
Ik hoop alleen maar dat het je lukt, dat NU alles in orde komt en idd, een trouwe klant wordt normaal beloont. Maar ik geloof dat het in ons land weinig te vinden is.
Indien je echt niet tevreden bent over Orange, dan kan je altijd een klacht indienen?. Maar dat zou ik op het allerlaatste doen.
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
https://www.test-aankoop.be/klagen
Contacteer ons: https://www.orange.be/nl/contact#/
Ik wil geen klacht neerleggen, want dat helpt ook geen bal.
En denk je dat die providers daar wakker van liggen als je op een ander gaat. Gij gaat weg en terwijl hebben ze 10 nieuwe klanten. Je staat gewoon met je rug tegen de muur.
Orange, doet in het geval van mijn probleem zijn plicht. Die plicht loopt wel niet efficient, maar Orange hangt af van de kabel als daar storing op zit en moeten aankloppen bij Telenet en Telenet op zijn beurt bij Kabelbeheerder Fluvius.
Aan het materiaal van Orange ligt het niet.