annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love pakket niet compleet - service = 0

Topic gestart op: 29-09-20 20h03

Antwoorden: 23 antwoorden

kimbo
Ervaren verkenner

Love pakket niet compleet - service = 0

Vandaag kwam Orange langs om alles te installeren voor een Love Pakket
Ik ben al ongeveer 20 jaar mobiele klant en vond het pakket interessant incl internet boost en vaste telefoon.

Daar komt het dan... internet is aangesloten en vaste telefoon ook, het nummer overnemen lukt momenteel niet maar we brengen dat nog in orde.

Dan... moest jij een decoder hebben? Jazeker! Dat staat niet hier in mijn planning.
Dat is mooi wat nu? Dan zult u Orange moeten contacteren om verder in orde te brengen, ik zal ook doorgeven.

Dus 2x gebeld vandaag om een oplossing, gaat nu niet want is nog niet actief en we moeten kijken morgen om een afspraak te maken. Dus we bellen je morgen of overmorgen.
Dat is mooi... 2u aan de telefoon gehangen met de nodige frustraties, een wachtmuziekje voor op een rouwdienst en helemaal niets verder geholpen.

Besluit... nieuwe afspraak maken en en dus nog eens 14 dagen wachten alvorens ik tv ga hebben???
Onaanvaardbaar is dit en de service is ook maar admin job zonder oplossingen.
Ow ja ik stel voor dat ze gewoon een decoder afleveren en ik koppel die wel aan. Sorry meneer dat gaat niet want de hoofddecoder moet een technieker aansluiten. Serieus om kabel, ftp en hdmi aan te sluiten?

Mooi... ik kan u zeggen als ik deze week mijn dingen niet heb zijn ze mij als klant kwijt... zoiets accepteer ik niet en zeker niet wanneer ik moet betalen voor een installatie terwijl andere gratis zijn.

😡

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
kimbo
Ervaren verkenner

Dit is toch niet te geloven!!!???

Dus nieuwe afspraak voor TV installatie was gemaakt voor de 12de. Maar het viel me op dat er stond "installatie internet".
Ik vraag het na via messenger en oops er is idd iets mis gegaan en dat moet TV zijn.

Ok en wat met de huidige afspraak? Die moeten we verzetten en een nieuwe en dus WEER later.

@iemand van orange Management: los dit op aub!!! (en zorg dat uw personeel zo geen domme fouten meer maken. Of moeten ze allemaal een training begrijpend lezen en schrijven gaan volgen van de lagere school?)

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

De humoristische opmerking die je hier krijgt is geduld hebben . Met Orange moet je geduld hebben.

Ik heb een laatste telefonisch gesprek gehad met webcare op 25/9, ze zouden mijn probleem nogmaal melden aan de kabelbeheerder en mij op de hoogte houden.

Tussen 25/9 en 3/10 is mijn internet opnieuw 15x uitgevallen de 87é keer sinds de 1e melding maanden geleden.

Denk jij dat ze me nu al laten weten hebben wanneer ze dat gaan repareren. Nul comma nul.

Ik zal moeten overschakelen op de fiberkabel van proximus, want ze doen helemaal niks.

0 pluimen
kimbo
Ervaren verkenner

We zijn vrijdag.. iemand zou mij contacteren woensdag of donderdag. Mooi niets gehoord... ok Orange is niet de enige provider waar het verkeerd loopt. Toch begint dit wel serieus te rekken.
Kan ik maar 1 ding concluderen.. understaffed! 

0 pluimen
kimbo
Ervaren verkenner

Afgelopen woensdag nog maar eens gebeld hoe het zat, want nog geen nieuwe afspraak en nog steeds niets gehoord.

Deze keer iemand competent aan de telefoon gehad, hij heeft een herstelling ingeboekt dan komt de technieker de volgende dag en ja...ze stonden om 8u15 al aan mijn deur.

Maar... de decoder is nog steeds niet geactiveerd dat moest manueel gebeuren... en waarom duurt dit weer zo lang. Vrijdag gebeld rond de middag en ze hebben een escalatie gedaan dat zou max 24u duren.
We zijn nu zaterdag 18u30 en nog steeds is deze niet actief. 🙄

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@kimbo  schreef:

Afgelopen woensdag nog maar eens gebeld hoe het zat, want nog geen nieuwe afspraak en nog steeds niets gehoord.

Deze keer iemand competent aan de telefoon gehad, hij heeft een herstelling ingeboekt dan komt de technieker de volgende dag en ja...ze stonden om 8u15 al aan mijn deur.

Maar... de decoder is nog steeds niet geactiveerd dat moest manueel gebeuren... en waarom duurt dit weer zo lang. Vrijdag gebeld rond de middag en ze hebben een escalatie gedaan dat zou max 24u duren.
We zijn nu zaterdag 18u30 en nog steeds is deze niet actief. 🙄


Ugh @kimbo,

Jammer genoeg kan Totem niet tussenkomen in je dossier hier op Tribe zijn er enkel klanten die andere klanten proberen te helpen. Je mag een feedback naar het webcare tribe op sociale media zodat je met hen je toestand kan bespreken.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen