annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Moeilijkheden om klant te worden

Topic gestart op: 23-02-18 19h24

Antwoorden: 3 antwoorden

Peke
Aspirant verkenner

Moeilijkheden om klant te worden

OPGELOST

Ik was in het prille begin tester van Orange tv en internet, ( ben al veel langer gsm klant ) toen de testperiode voorbij was was ik een 2tal maanden betalende klant, doch besloot daarna weg te gaan bij Orange omdat er geen free wifi was. Tijdens de lancering van Love vond ik het toch interessant om terug naar Orange over te stappen. Na 3 maanden probreren klant te worden en zeker een 10tal telefoontjes, heb ik het op gegeven. Mijn opgezegde acount staat nog actief en men krijgt dit niet geannuleerd, dus kan ik geen klant worden.

Dus zit ik nog bij de concurent, maar betaal daar de goedkoopste formule.

Nog mensen met zo een ervaring ?

 

Gr.

Peke

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jente
Ervaren verkenner

In dit geval zou ik aanraden een klachtenformuliertje in te dienen als last resort. Mogelijk gaat dit doorgestuurd moeten worden naar de 2e lijn, maar dat mogen call agents niet altijd zomaar doen. Bij de 2e lijn hebben ze vaak meer mogelijkheden in het systeem die voor anderen beperkt worden. Dit kan duiden op, in het verleden een foutieve opzegging, of een technisch probleem uit de testfase of nu. Een klachtenformulier zou mogelijk wel een oplossing kunnen brengen. Dit kan bij elke provider spijtig genoeg voorkomen, maar niets is onoplosbaar. Ik ben bang dat je gewoon pech hebt gehad. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Jente
Ervaren verkenner

In dit geval zou ik aanraden een klachtenformuliertje in te dienen als last resort. Mogelijk gaat dit doorgestuurd moeten worden naar de 2e lijn, maar dat mogen call agents niet altijd zomaar doen. Bij de 2e lijn hebben ze vaak meer mogelijkheden in het systeem die voor anderen beperkt worden. Dit kan duiden op, in het verleden een foutieve opzegging, of een technisch probleem uit de testfase of nu. Een klachtenformulier zou mogelijk wel een oplossing kunnen brengen. Dit kan bij elke provider spijtig genoeg voorkomen, maar niets is onoplosbaar. Ik ben bang dat je gewoon pech hebt gehad. 

Peke
Aspirant verkenner

ik ben sinds gisteren eindelijk aangesloten. De technieker vergat wel de info, de naam van wifi netwerk en wachtwoord kreeg ik door naar de klantendienst te bellen. Maar er kan ook als guest ingelogd worden op mijn netwerk, deze naam en wachtwoord weet ik wel niet, kan ik dat ook ergens vinden ?

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Hoi,

 

Er zijn stickers in de doos van je modem.  Hier zit er een voor de Guest ook in (met de login en het wachtwoord en een QR code om automatisch in te stellen wat sommige toestellen al kunnen).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen