Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-24 07h56
Antwoorden: 2 antwoorden
Een 2tal maand de stap gezet naar orange, nog nooit zoveel spijt gehad van een wissel. Ten eerste kon ik fluiten naar de chromecast die belooft werd, normaal zat deze inbegrepen in men pack maar blijkbaar door een fout heb ik nu al 2 maand geen ontvangen. Daar komt bij dat ik geen tv kan kijken, en een financiele tegemoetkoming kan ik ook vergeten. Telefonisch krijg ik geen hulp, en word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Ben zo enorm ontevreden van hun... Echt enorm teleurstellend. Voel me machteloos. Zeggen dat ze een dossier opmaken en vervolgens niets meer van horen.
Hey @Nelekenvdm ,
Dit klinkt alles behalve leuk! Kun je misschien wat meer info geven?
1. Een pakket met een Chromecast inbegrepen, nog niet van gehoord (en ik ben van veel op de hoogte 😅). Ik weet dat je voor €20 een Chromecast kunt kopen bij Orange. Was het de bedoeling dat er een Chromecast werd mee besteld bij de installatie?
2. Ben je een "Love" klant? GSM, internet en TV met een TV box?
3. Je kan geen TV kijken? Heb je al TV kunnen kijken en werkt het nu niet meer of heeft het sinds het begin nog niet gewerkt?
4. Werk je met een TV box of heb je TV Lite genomen?
Sowieso, wanneer er een dossier is opgemaakt is het best dat je zelf eens om de 3 dagen contact neemt en het dossiernummer doorgeeft zodat ze het dossier kunnen opvragen.
@Nelekenvdm dat zou me sterk vrwonderen, dat je zo slecht behandeld bent!
Misschien ben je zelf niet beleefd gebleven kan ook hé.
Wat je doen kan is via FB-Messenger een berichtje doen met je gegevens en wat er fout liep.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of je gaat naar een shop en vraagt of ze je daar willen helpen.
Een oplossing is er altijd met een beetje goede wil.
Succes.