annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opzeggen abonnement n.a.v verhuis buitenland

Topic gestart op: 18-07-22 16h15

Antwoorden: 1 antwoord

Erwin_BFTS
Gewaardeerd verkenner

Opzeggen abonnement n.a.v verhuis buitenland

Onlangs heb ik via de chat gemeld dat ik naar het buitenland verhuis op 22 juli. Omdat er een probleem was, kon de medewerker mijn vraag niet volledig behandelen. Hij heeft mij dan gezegd om het zelf te melden in MyOrange, wat ik dan heb gedaan. Ik kreeg nadien een mail dat een medewerker mij zou contacteren per mail voor de verdere afhandeling. Ondertussen verhuis ik in 3 dagen… geen mail gekregen. En dan bellen naar de helpdesk : « al onze medewerkers zijn in gesprek, gelieve (even) te wachten » na enkele minuten wachten wordt men er gewoon uit gegooid, nadat je zogezegd een bericht kan inspreken … dus tot zover de dienstverlening.
Om klant te worden destijds ging dat nochtans zeer goed. 
Bon, in dat geval zal ik alles wat ik hier in huis heb maar aangetekend opsturen naar Orange zetel in Brussel. Ik hoop dat daarna alles toch nog keurig wordt geregeld. 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je beter dit invult Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België

Terugzend adres + instructie staan op die pagina - VOU_2201001_return_instructions_cable_B2C_NL.indd (netdna-ssl.com)

Je zult een label krijgen om af te drukken, alles verpakken, label erop en naar een postpunt brengen - retour is gratis dacht ik

Bewijs van verzending bewaren, en bewijs van verzending hier uploaden Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België

 

Leden met de meeste pluimen