Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Goedenavond,
ik weet niet of de vraag hier goed staat.
Maar wat is er nu van, gaat Orange Cloud weg, ja wanneer dat dan?
Zodat we tijd krijgen om alles ergens anders te gaan bewaren.
Staat veel dierbaars op wat we niet kwijt willen.
Wat ik persoonlijk niet fijn vind eerst geven ze je iets ben je klant
en dan gaan ze weer alles afpakken toch?
Graag een antwoord waarmee we iets zijn, dank u.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @Josette
Ik denk niet dat ze dit voor de vroegere abonnementen zullen doen. Indien wel zullen ze wel tijdig verwittigen
Ge kunt op uw twee oren slapen. Dit heeft een Orange medewerker vandaag op een vraag geantwoord:
@Cdt24801
Momenteel behouden bestaande klanten nog de opties, indien er hieromtrent aanpassingen zullen zijn zal de klant hiervan op de hoogte gebracht worden.
Groeten,
Tom B
@Superbonbon schreef:
@Cdt24801 Heel erg bedankt voor het citeren van Tom B. Nu is alles duidelijk 🙂.
Groetjes
Da's heel graag gedaan hé 😉
Goedemorgen heren,
dikke merci voor de antwoorden.
We gaan er een vinkje aanzetten.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.
Dag @Josette
Heb juist iets opgepikt in de FR kant van dit forum https://assistance.orange.fr/assistance-commerciale/la-gestion-de-vos-offres-et-options/trouver-des-...
In Frankrijk in 2018 is er iets gelijkaardig gebeurd
Voor zover is lees wat de situatie in Frankrijk was/is
Zolang je je abonnement niet wijzigt of opzegt verandert er niks
Na wijziging of opzeg van je abonnement
Dat is natuurlijk Frankrijk maar iets gelijkaardigs ligt in de lijn van de verwachtingen
Je zou van je Cloud best ook eens een backup nemen op de PC