Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Orange kent eigen pack niet.

Ik ben tot mijn grote spijt enkele maanden terug klant geworden.

Ik heb nog niets anders gedaan dan de klantendienst gebeld.

Met alle respect maar ik weet niet welk soort Nederlands de meesten op facturatie spreken, een dienst die het meest belangrijke is en die zeker correct moet verlopen, als ik dan iemand aan de lijn krijg die tegen mij praat al zit er een hete aardappel in diens mond, kan bij mij echt niet.

Het was dan ook zeer frustrerend dat er GEEN productkennis is en men zelfs de moeite niet doet dit ook op te zoeken.

Ik kreeg hopen tegenstrijdige informatie.

Eerst was er het probleem met mijn antwoordapparaat. Als je dan belt over een vaste lijn , en men blijft maar lallen over je mobiel nummer dan heb ik zoiets van , interesseert het jullie eigenlijk wel ?

- er is geen voicemail op de vaste lijn

- dat is eigen aan uw toestel

- wat ?

- u moet de modem resetten

Na heel veel gedoe en uren gekwaak en 3 Dafalgan had ik eindelijk iemand aan de lijn die het kon oploosen.

Dan dook er een probleem ; mijn nummer was niet langer geheim en opnieuw verschillende antwoorden.

- het ligt aan uw toestel

- reset uw modem

- ga naar de verkoper van uw toestel

Bellen naar 1921 , dit nummer werkt niet - alvast niet voor vaste lijn. Ik vond op een totaal andere website een code die werkte, deze code staat nergens te vinden bij Orange zelf en de technische dienst wist het ook niet.

Premium nummers blokkeren, dat was ook zoiets frustrerend, totaal géén productkennis.

Het is geactiveerd, wat dus niet zo was en waarop ik verschillende keren mocht terugbellen.

Dan was er een bieptoon tijdens het bellen en was er een probleem met 2de beller, ...

- reset uw modem

- ligt het niet aan uw toestel

- dat is een optie op uw mobiele lijn terwijl ik het had over mijn vaste lijn

Bleek dit puur onkunde van de operators.

Blijkt er ook een dienst specifiek voor vaste lijnen, niet de technische dienst ! Maar om de dienst vaste telefonie aan de lijn te krijgen : lijdensweg kan je beter naar Santiago de Compostella trekken gaat sneller.

Mijn televisie, bij installatie was ook al verkeerd ingesteld op een verkeerde regio. Niemand die me kon informeren. Er werd ook ingelogd op mijn modem, dat zag ik aan verbonden toestellen en ook hier :

Zoek het maar lekker zelf uit.

Ben ik naar mijn eigen modem gegaan en heb daar alle wachtwoorden gewijzigd.

De decoder heb ik zelf uitgezocht en was tering.

En dan gisteren 5 uur gebeld , er was een buiten verbruik zonder sms of dergelijke te hebben ontvangen.

Dit was een oproep naar het buitenland en de uitleg die ik daar over kreeg. ( had ik trouwens al de maand tevoren voor gebeld en 'jawel' bellen naar Frankrijk zit in uw pack en onbeperkt !

Tot je de factuur ontvangt dan...

- het feit dat wij zelf het nummer niet zien is omdat het phishing is en phishing is altijd betalend u moet maar niet opnemen :  ( Je moet dan wel het nummer zien ! Mijn huisbaas belt ook anoniem dank u ) de medewerkster begon dan een sermoen af te steken over haar job bij Panos en dat ze dit ook had voorgehad. ( wat boeit mij haar vorige job als ik bel voor en probleem dat de vorige operators ook al niet wilden of konden oplossen ).

- leer eens WhatsApp gebruiken (  WhatsApp op een vaste lijn , yeah right... )

- bel morgen eens terug ( had er geen zin in )

- ik verbind u door ( lukte dus ook al niet en kwam terug uit waar ik begon )

- bellen naar vaste lijnen zit niet in uw pack ( buitenland )

- bellen naar vaste lijnen zit wel in uw pack ( buitenland )

- gebeld worden in het buitenland ? of bedoelt u bellen naar een Belgisch nummer in het buitenland

Dat zijn dan de mensen die werken bij Orange.

Na alweer wat tabletten tegen migraine :

Blijkt het volgende : bellen naar ( Frankrijk )  buitenlandse vaste lijnen zit inderdaad in mijn pack maar niet naar mobiele vaste buitenlandse lijnen. ( terwijl we leven in een mobiele wereld maar Orange loopt meer dan 20 jaar tenachter.

Dat staat dan in de kleine lettertjes ergens diep begraven onder hun algemene voorwaarden die je echt moet gaan zoeken. Prachtige service.

Met mijn mobiel nummer heb ik NUL ontvangst.

Wij zenden een technieker om uw modem na te zien ! Hallo !!!! Wat heeft een modem te zien met een mobiel signaal op een gsm ? 

Gsm dekking heeft niets te zien met mijn modem punt.

Dat kan te maken hebben met betonijzer of storingen van bluetooth, en wdat WERD al onderzocht.

En dat probleem heb ik NIET met Telenet mobiel en Proximus mobiel zelfs met Base en Carrefour mobiel had ik ontvangst. En het ligt niet aan de toestellen...

Begon de operator over Mobistar... 

Tja een nieuwe operator komt me dichterbij. Promoties genoeg en operators die wel weten wat ze doen en tenminste te verstaan zijn... Bedrijven die wel interesse hebben in wat ze verkopen... en graag hun klanten houden.

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
patrick2
Leidende sjamaan

@Anonymous  

Het is een heel verhaal wat er gezegd wordt en is ook niet fijn zo te lezen. 

Nu heb ik daarbij wel een kleine opmerking , hier is een forum van en voor klanten en het taalgebruik wat er in je topic staat is niet echt forum waardig. Denk wel dat je bepaalde zinsdelen of een bepaalde zinsopbouw anders had kunnen formuleren. 

Het is goed dat je je frustratie hier neerzet dat kan en mag allemaal maar oplossen kunnen wij het niet. Ook zal er hier niemand van Orange zelf mee lezen. Wij zijn ook allemaal klant zoals u zelf. 

Over bovenstaande betreft de vaste lijn kan ik niet heel veel zeggen deze gebruik ik niet. Betreft je bereik voor de gsm ontvangst kan ik eigenlijk kort zijn. In de omgeving zullen te weinig masten staan om de dekking optimaal te hebben. In dat geval kan je een gratis femtocell aanvragen , via de klantendienst , en deze zullen ze opsturen. Zelf heb ik er thuis ook eentje door een te goed geïsoleerd huis en dat werkt super. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen