Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-06-20 22h18
Antwoorden: 10 antwoorden
Hi, ik heb op 16 mei mijn Orange materiaal afgeleverd bij bpost wegens verhuizing naar buitenland. Op het pakket had ik mijn klantnummer en adresgegevens genoteerd. Ik heb geen barcode en verzendbewijs ontvangen van de bpost medewerker. Bpost geeft aan dat zij het pakket hebben opgestuurd naar Orange. Nu blijkt dat Orange het pakket met materiaal niet kan terugvinden. Ik heb al een aantal mails ontvangen van Orange met dat ik een vaste vergoeding moet betalen van 200 € per decoder en 60 € voor de modem voor het niet terugsturen van het materiaal. Hoe kan het zo zijn dat het pakket verdwenen is en dat zowel bpost als Orange niets weten hiervan. Nu ben ik de dupe en ben zeker niet van plan om de vergoeding te betalen, omdat het niet mijn schuld is en ik het materiaal netjes heb opgestuurd.
Heuuum geen idee ben zelf ook maar nieuw
Beste,
Kan iemand me helpen? Heb een vraagje, heb mijn orange materiaal tussen 1-15 april teruggestuurd via bpost te lier. Had een ticketje meegekregen als bewijs, dit heeft mijn schoonvader per ongeluk weggegooid na het poetsen van mijn auto aangezien ik met een gebroken knieschijf gehad. Van Orange en deurwaarder nu ondertussen al aanmaningen gekregen om te betalen, heb al diverse malen naar klantendienst Orange gebeld, zij verwezen me door naar BPOST, heb met hun contact opgenomen, en zij zeggen dat ze niets kunnen terugvinden op naam of dergelijke, en dat ik met Orange contact moet opnemen. Dus je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door beide partijen. En nu reageert de klantendienst van BPOST zelfs niet meer!!! Wat ik niet snap is dat als Orange het pakketje niet heeft ontvangen, het ook niet retour wordt gestuurd door BPOST naar de particuliere klant die het pakketje naar Orange opstuurd. Dus er moet dit toch iemand hebben aangenomen bij Orange?
Hallo @jurgen84 ,
Hiervoor stuur je best een bericht via "Social media kanalen" aan de webcare stamleden:
Groetjes,
Mustafa
Hey hallo,
ik heb hetzelfde aan de hand als u, en bij mij gaat het over 3 decoders dus kostelijk prijskaartje van €600.
Kan eigenlijk niet geloven dat de decoders niet voorzien zijn van een serienummer dat op zijn beurt dan weer gekoppeld is aan de klant in kwestie.
Mag ik vragen hoe het bij u is afgelopen?