annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange zou zijn eigen kabel moeten hebben

Topic gestart op: 24-06-20 21h32

Antwoorden: 13 antwoorden

Joery73
Ervaren verkenner

Orange zou zijn eigen kabel moeten hebben

Zou het niet mogelijk en/of interessant zijn,dat orange zelf een kabel zou beheren ipv Telenet? Dit zou sommige klanten ook veel geld besparen,zodat velen niet eerst klant moeten worden bij Telenet.

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Hippie1727
Veteraan verkenner

@Joery73 een heel goede opmerking, maar ik denk niet dat dit zomaar mogelijk is. Dan zouden alle providers binnenkort een aanvraag doen en de straten worden dan elke keer worden opengebroken 🙂

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Joery73 ,

Ik denk niet dat u de kostprijs zou willen weten om heel België open te breken om een kabel te leggen. 😅

De Orange installateurs verzetten bergen werk en mogen nu ook al veel meer dan vroeger, hiervoor hebben zij enorme inspanningen via opleidingen moeten leveren waarvoor we hen zeer dankbaar zijn.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@Joery73  dat is een zeer terechte en goede opmerking. Enkel denk ik dat er nooit een eigen kabel zal komen. De kosten voor aanleg is veel te hoog en dan betalen we maandelijks nog meer als bij Telenet. Maar wie weet natuurlijk zou wel perfect zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Joery73 maar dan moeten ze ook nog de kabel voorzien, wat financieel een hele uitdaging is

Leden met de meeste pluimen