annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap naar Orange: Enkele vragen over LOVE

Topic gestart op: 02-07-18 11h18

Antwoorden: 12 antwoorden

Geert15
Ervaren verkenner

Overstap naar Orange: Enkele vragen over LOVE

OPGELOST

Hallo allemaal,

sinds donderdag ook klant bij orange maar toch nogdrie vragen.

1) waar moet ik mijn vaste telefoon aansluiten? Die van de klantenservice zegt gewoon in een lan poort, dit werkt niet, waar dan wel? 😕
2) waarom krijg ik steeds een fout als ik mijn app wil koppelen met de decoder?
3) hoelangv duurt het voor we met de gsm op orange zitten? Wij zitten sinds donderdag bij orange tv en internet. Afgelopen maandag hadde we onze simkaart geactiveerd, maar zitten nog steeds op de telenet lijnen met onze gsm. Dat is toch echt lang niet?

 

mercikes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

@Geert15

Ik zou je graag helpen Geert ivm je activatie, echter ik heb geen inzage in dossiers (ik ben zelf hier ook als gebruiker aanwezig).

Wat ik je kan aanraden is contact op te nemen via twitter/facebook en je dossiernummer van je klacht dat je gekregen hebt in je telefonisch contact door te geven, zo kunnen zij nagaan wat er aan de hand is. Zo hoef je niet aan de lijn te wachten terwijl ze voor jou uitzoeken wat er gaande is.

Wat betreft het koppelen van de TV app aan je decoder, krijg je een foutmelding? Probeer je deze te koppelen terwijl je op het Orange Wi-Fi netwerk of mobiel netwerk aangesloten bent? Wat betreft je tweede nummer, zolang dit onder hetzelfde klantnummer valt, komt deze mee in aanmerking voor de data verdubbeling (als het geen arend is, gezien deze ongelimiteerde data heeft).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

Geert115,

Hier een paar antwoorden op uw vragen: 

 

De vaste lijn wordt aangesloten op een klein kastje. IMG_0027 3.jpg

Zoals op de foto te zien heeft u dit kastje nodig. Als u dat niet heeft gekregen in de winkel zal deze nog opgestuurd worden per post. Mocht u dit niet ontvangen binnen de vier werkdagen zal u ff opnieuw contact moeten opnemen met de klantendienst. Op dit kastje , eigenlijk heel simpel , sluit u een internet kabel en de telefoon kabel aan daarna paar minuten wachten en u heeft verbinding. Dit kan u overigens plaatsen waar u wil u heeft hiervoor enkel een internet aansluiting nodig. Mijn modem staat boven in het huis omdat daar de kabel binnen komt maar een switich beneden in mijn huis en daar dit kastje op aansluiten werkt perfect. 

De app koppelen gaat ff een tijdje overheen , bij heeft et wel drie dagen geduurd eer dit werkte bij mij. Maar dat komt door een bepaalde activering die achterliggend gezien aan het doorlopen is dus het gaat zeker in orde komen. 

Uw gsm ja normaal gezien zou de omschakeling al gemaakt moeten hebben aangezien het tot 48 uur kan duren voor uw nummer van provider naar provider gaat . Neem best eens contact op met de klantendienst zodat dit nagekeken kan worden. De mogelijkheid kan zijn dat uw nummer geweigerd is bij Telenet voor overzetting , oorzaak , naam verkeerd door gegeven of dat er bepaalde gegevens niet overeenkomen wat Orange door geeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Geert15
Ervaren verkenner

Dank je wel voor je antwoord. Nu is het zo dat orange zowel de vaste telefoon als de gsm's niet heeft geactiveerd. Na lange tijd contact met de klantenservice te hebben gehad komt het erop neer dat ze voor die vaste lijn nog een oplossing aant zoeken zijn. En wat die gsm's betreft liep het fout in hun systeem, ze waren nog steeds niet geactiveerd terwijl ik da op maandag  25/6 al had gedaan, gisterenmiddag gingen ze me mailen om dit in orde te brengen => nog steeds niets gehoord! 

 

Vraag me dan af of ze Telenet dan wel hebben stopgezet, mits de vaste lijn gwn niet bereikbaar meer is 😓, de gsm's nog steeds over Telenet gaan en tv en internet wel over orange. Ik verwacht geen (volledige) factuur van Telenet en orange. Want dan betaal ik er eentje niet...

 

wat die overname betreft weet ik niet: de gegevens die ik heb zijn correct. Ik heb ook de easy switch id gegeven, dus ik zou denken dat alles dan gewoon al in het orange systeem staat na het invoeren van de id?!

0 pluimen
Geert15
Ervaren verkenner

Nee dus... daar zijn we ook nog volledig klant 😂

Gaan ze dit nog oplossen? Liefst voor donderdag. Zo niet, dan stoppen we ons contract na een week bij orange want ze krijge het niet in orde😞

Twee weken om contract over te zette lijkt me aannemelijk.

telenet heeft me gecontacteerd dat ze idd een overname hebben gekregen.

vaste nummer heb ik niet stop gezet, maar omdat die modem van oorange geen vaste lijn aansluiting heeft kan je dat nummer niet contacteren. Dat bedoelde ik 🤔

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nee dus... daar zijn we ook nog volledig klant 😂

Gaan ze dit nog oplossen? Liefst voor donderdag. Zo niet, dan stoppen we ons contract na een week bij orange want ze krijge het niet in orde😞

Twee weken om contract over te zette lijkt me aannemelijk.

telenet heeft me gecontacteerd dat ze idd een overname hebben gekregen.

vaste nummer heb ik niet stop gezet, maar omdat die modem van oorange geen vaste lijn aansluiting heeft kan je dat nummer niet contacteren. Dat bedoelde ik 🤔 

Ugh @Geert15


Het is wel zo, dat vorige week de systemen wat vertraging hebben opgelopen. Maar de Orange-stamleden spanden zich massaal in om de achterstand in te halen.

 

Kan ik je nog helpen met één van je vragen, beste aspirant verkenner?

 

Moge mijn overwinningsdans je problemen doen opgaan in rook.

 

 

🌵 Totems Groet 🌵

Leden met de meeste pluimen