annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap naar Orange: Enkele vragen over LOVE

Topic gestart op: 04-07-18 12h19

Antwoorden: 1 antwoord

Staafken
Aspirant verkenner

Overstap naar Orange: Enkele vragen over LOVE

OPGELOST

Hallo,

Momenteel ben ik met alles bij Telenet, maar wegens aanhoudende problemen met de iPhone X overweeg ik een overstap naar Orange. Ik heb echter nog een aantal vragen...

1. Bij Telenet betaal ik 40€ per maand voor mijn mobiel, maar ik heb wel een extra simkaart voor mijn dochter haar gsm en nog een voor mijn iPad. Is zoiets mogelijk bij Orange ?

2. Bij Telenet heb ik de snelste internetverbinding. Welke snelheid wordt gegarandeerd bij Orange ? Kan je met Orange ook online gamen met de PS4 ?

3. Bij Telenet heb ik ook ‘playmore’ (films, sport en herbekijken van programma’s tot 7 dagen na uitzending). Kan dat bij Orange ook ?

4. Bij Telenet heb ik ook een vaste lijn. Je hoort me waarschijnlijk al komen, kan dat bij Orange ook ? 

Sorry, veel vragen, maar ik vind 160€ per maand toch al redelijk veel worden, en dan zeker als je je iPhone X niet kan gebruiken ! Misschien moet ik die vragen allemaal ergens anders stellen ? Alle hulp is welkom...

Alvast dank bij voorbaat. 

Staafken. 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

Staafken,

1: U kan voor 40 euro per maand bij Orange een abonnement nemen met alles onbeperkt dat is mobiel internet onbeperkt bellen en sms. Ukan altijd een abonnement minder nemen want uw mobiele date wordt verdubbeld bij een Love abonnement. Uw dochter kan ook een abonnement nemen eventueel bijvoorbeeld 8 euro per maand of een herlaadkaart mocht usamen op dezelfde factuur staan belt u onderling GRATIS naar elkaar , eventueel een ZEN abonnement zodat uw dochter niet buiten haar bundel kan gaan. 

 

2: Gegarandeerde snelheid is 100 MBPS met de optie boost kan u 200 hebben maar 100 is al snel . Natuurlijk een PS4 aansluiten is geen enkel probleem. Optie boost is 10 of 15 euro afhankelijk van waar u woont. 

3: Orange heeft jammer genoeg nog geen paketten of terug kijk tv . Dit is waarschijnlijk voor de toekomst maar programma's opnemen en terug kijken is natuurlijk een optie voor als u niks wil missen. 2 opnames tegelijk en eentje bekijken . Alles wordt op de decoder opgenomen tot 500 GB . 

4: orange heeft ook een vaste lijn voor10 euro per maand. u kan en mag hiermee 10.000 bel minuten gebruiken dag en nacht en weekenden wanneer u wil voor te bellen binnen belgie naar vaste en mobiele lijnen. Ook naar europa zit erbij inbegrepen naar vaste lijnen. 40 landen in eu. 

voorbeeld samenstelling van uw love abonnement : 

internet + tv  + mobiel abonnement ( 40 euro per maand ) + dochter gsm 15 euro per maand + vaste lijn  = 104 euro totaal pakket per maand. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

Staafken,

1: U kan voor 40 euro per maand bij Orange een abonnement nemen met alles onbeperkt dat is mobiel internet onbeperkt bellen en sms. Ukan altijd een abonnement minder nemen want uw mobiele date wordt verdubbeld bij een Love abonnement. Uw dochter kan ook een abonnement nemen eventueel bijvoorbeeld 8 euro per maand of een herlaadkaart mocht usamen op dezelfde factuur staan belt u onderling GRATIS naar elkaar , eventueel een ZEN abonnement zodat uw dochter niet buiten haar bundel kan gaan. 

 

2: Gegarandeerde snelheid is 100 MBPS met de optie boost kan u 200 hebben maar 100 is al snel . Natuurlijk een PS4 aansluiten is geen enkel probleem. Optie boost is 10 of 15 euro afhankelijk van waar u woont. 

3: Orange heeft jammer genoeg nog geen paketten of terug kijk tv . Dit is waarschijnlijk voor de toekomst maar programma's opnemen en terug kijken is natuurlijk een optie voor als u niks wil missen. 2 opnames tegelijk en eentje bekijken . Alles wordt op de decoder opgenomen tot 500 GB . 

4: orange heeft ook een vaste lijn voor10 euro per maand. u kan en mag hiermee 10.000 bel minuten gebruiken dag en nacht en weekenden wanneer u wil voor te bellen binnen belgie naar vaste en mobiele lijnen. Ook naar europa zit erbij inbegrepen naar vaste lijnen. 40 landen in eu. 

voorbeeld samenstelling van uw love abonnement : 

internet + tv  + mobiel abonnement ( 40 euro per maand ) + dochter gsm 15 euro per maand + vaste lijn  = 104 euro totaal pakket per maand. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen