Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-24 22h22
Antwoorden: 14 antwoorden
Mijn oud trio love pack stijgt met 1 euro voor tv, en 2 maal 0,40 euro voor onze 2 gsm abonnementen dus 85,80 ipv 84
Is het niet beter over te schakelen naar het nieuwe trio love pack dat 86,00 kost met 8 gb ipv 6 gb voor gsm smalle abonnement.
Er wordt ook een serieuze korting voor eerste jaar voorzien maar ik denk niet dat we daar kunnen van genieten als bestaande abonnee
Wat denkt u daarvan ?
Alvast bedankt voor uw reacties
Ik heb de beslissing genomen en ben overgeschakeld naar Hey Telecom.
Een pak goedkoper en hetzelfde netwerk.
Het scheelt mij 30 euro per maand.
Hey telecom heeft echter wel geen tv, hiervoor heb ik een abonnement genomen bij Base, 10 euro per maand en kan geïnstalleerd worden als google tv app. Iets wat Orange weigert te doen.
Stijgt deze in alle trio love abonnementen van 19 naar 20 euro op 19 januari ? Sommigen zeggen dat het enkel voor de oude abonnementen ( heb bericht daarover gekregen) is met gsm go light en niet voor small en ook niet als je een abonnement neemt voor 19/01/2025.
Much ado about nothing
Gebeld naar Orange. Het blijft 19,00.euro - geen 20,00 - voor tv met box voor wie nu inschrijft. Voor de nieuwe abonnees zelfs grote korting gedurende 1 jaar. Prijs is vast en kan niet op 19 januari wijzigen.