annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prijsstijging 19/01/25

Topic gestart op: 12-12-24 22h22

Antwoorden: 14 antwoorden

selleslagchris
Ervaren verkenner

Prijsstijging 19/01/25

Mijn oud trio love pack stijgt met 1 euro voor tv, en 2 maal 0,40 euro voor onze 2 gsm abonnementen dus 85,80 ipv 84

Is het niet beter over te schakelen naar het nieuwe trio love pack dat 86,00 kost met 8 gb ipv 6 gb voor gsm smalle abonnement.

Er wordt ook een serieuze korting voor eerste jaar voorzien maar ik denk niet dat we daar kunnen van genieten als bestaande abonnee

Wat denkt u daarvan ?

Alvast bedankt voor uw reacties

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @selleslagchris ,

Je zegt zelf dat de prijs voor TV met €1 duurder wordt, de huidige prijs is €19, vanaf januari dus €20...
Zie https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen 

0 pluimen
selleslagchris
Ervaren verkenner

20,00 euro enkel voor de oude abonnementen

Nieuwe zijn slechts 19 euro

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/configureer-uw-pack?internet=net-s...

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@selleslagchris ,

Wat internet betreft zijn er geen "oude abonnementen". 

Momenteel is het €19 voor TV, dit voor zowel de nieuwe als de bestaande klanten.
Vanaf 19 januari zal deze prijs verhoogd worden naar €20 zoals vermeld in mijn berekening waar letterlijk bij staat, inclusief €1 prijsstijging van januari.

Nu, je hoeft me niet te geloven hoor, maar ik maak er alvast geen woorden meer aan vuil 😅.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Pletse 

>Even een kleine correctie; vanaf het 2de "Orange mobile abonnement" is het €11 voor een Small.

Good catch

Josette
Wijze
Wijze

@selleslagchris  een goedemorgen,

zoals overal is dat alleen voor de nieuwe abonnees bolgens mij,

jammer maar helaas.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen