Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-24 22h22
Antwoorden: 14 antwoorden
Mijn oud trio love pack stijgt met 1 euro voor tv, en 2 maal 0,40 euro voor onze 2 gsm abonnementen dus 85,80 ipv 84
Is het niet beter over te schakelen naar het nieuwe trio love pack dat 86,00 kost met 8 gb ipv 6 gb voor gsm smalle abonnement.
Er wordt ook een serieuze korting voor eerste jaar voorzien maar ik denk niet dat we daar kunnen van genieten als bestaande abonnee
Wat denkt u daarvan ?
Alvast bedankt voor uw reacties
Hey @selleslagchris ,
Je zegt zelf dat de prijs voor TV met €1 duurder wordt, de huidige prijs is €19, vanaf januari dus €20...
Zie https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen
20,00 euro enkel voor de oude abonnementen
Nieuwe zijn slechts 19 euro
@selleslagchris ,
Wat internet betreft zijn er geen "oude abonnementen".
Momenteel is het €19 voor TV, dit voor zowel de nieuwe als de bestaande klanten.
Vanaf 19 januari zal deze prijs verhoogd worden naar €20 zoals vermeld in mijn berekening waar letterlijk bij staat, inclusief €1 prijsstijging van januari.
Nu, je hoeft me niet te geloven hoor, maar ik maak er alvast geen woorden meer aan vuil 😅.
>Even een kleine correctie; vanaf het 2de "Orange mobile abonnement" is het €11 voor een Small.
Good catch
@selleslagchris een goedemorgen,
zoals overal is dat alleen voor de nieuwe abonnees bolgens mij,
jammer maar helaas.