annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sinds een maand Love-duo maar nog steeds geen SIM kaart ontvangen

Topic gestart op: 08-09-20 13h09

Antwoorden: 1 antwoord

Hermke
Rekruut scout

Sinds een maand Love-duo maar nog steeds geen SIM kaart ontvangen

Beste,

sinds een maand zijn wij overgeschakeld van Telenet Whoppa naar Orange Love-duo.
De technieker voor de modem te komen veranderen is vorige week langs geweest en dat is allemaal erg vlot verlopen.

Het overschakelen van de prepaid kaart van Mobile Vikings naar Orange verloopt echter veel moeizamer.
Reeds tweemaal gebeld op de Orange klantendienst (0800- nummer) maar tot op heden nog geen SIM kaart mogen ontvangen.

Enig advies?
Kan ik via dit forum verder geholpen worden, want telefonisch lijkt het alleszins niet te lukken.
Het zou me verbazen als ik hiervoor naar een Orange-winkel zou moeten gaan rijden.

Groetjes!
Een nieuwe hoopvolle kant 🙂 

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Hermke  dat is toch wel vreemd dat je na twee maanden nog geen simkaart ontvangen hebt. 

Heb je al eens bij de geburen nagevraagd of die niet per ongeluk de simkaart ontvangen hebben per post ? Of je post is niet aangekomen en dat is ook geen uitzondering meer tegenwoordig. 

Je kan een aantal dingen doen :

* bel de klantendienst met een ander toestel of nummer : +32 2 745 95 00

* stuur een persoonlijk bericht via FB Messenger of Twitter en vraag daar of ze je als nog een simkaart kunnen sturen.

* of ga langs in een shop. Mogelijk heb je daar wel de snelste kans dat je een simkaart hebt en deze kan gebruiken. 

Je hebt er al goed aangedaan door hier raad te vragen maar om aan een simkaart te geraken via deze weg is niet mogelijk. Dit forum is van klanten en voor en door klanten. Dus geen vervanging van de klantendienst en die lezen hier ook niet mee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen