annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Te vroeg afgesloten !

Topic gestart op: 05-02-20 09h00

Antwoorden: 3 antwoorden

nicoderick
Aspirant verkenner

Te vroeg afgesloten !

Op 30/1/2020 deed ik de aanvraag om mijn internet, tv op te zeggen.

Op 31/1/2020 kreeg ik telefoon (voicemail) met de vraag om contact op te nemen met de klantendienst omdat ze enkele vragen hadden.

Toen ik belde stelde men de vraag wat ik wou vragen, terwijl zij vragen hadden ?? Ik vertelde wat mijn aanvraag was en vermelde het dossiernummer. Een half uur op de wachtlijn later kreeg ik te horen dat men mij een mail zou sturen waarin een link zou staan die ik moest aanklikken. Ik zou vervolgens op een pagina komen waar ik alles kon aanduiden en de datum (21/2/2020) voor het stopzetten kon ingeven.

Zo gezegd zo gedaan. Bevestiging ontvangen van orange meteen. Op 21/2 zouden mijn diensten gedeactiveerd worden. (op die datum verhuis ik en heb ik op nieuw adres internet en tv betaald door werkgever.

Gisteren stelde ik vast dat alle diensten reeds gedeactiveerd werden. Contact gehad met orange waar ik te horen kreeg "oei, dan hebben onze diensten een fout gemaakt" "maar ik vrees dat heractiveren niet meer zal lukken".

Ik ben in bijberoep zelfstandige en heb nog een abo met gsm bij orange op de zaak. Internet en tv stonden op prive account. Hierdoor kan ik de komende 2 weken geen mails meer versturen naar klanten, geen offertes meer aanbieden, geen prijzen opzoeken op internet. Ik maak dus verlies met mijn bijberoep. Hoe kan ik schadevergoeding eisen? Hoe kan ik eisen dat orange mij tegemoet komt of alsnog voor de komende 2 weken internet activeert? Ik wens dat dit binnen de 24u opgelost geraakt zoniet dien ik klacht in bij onbudsdienst van de vlaamse overheid en contacteer ik test aankoop. Tevens zal ik mijn zakelijke telefoon overschakelen naar een andere provider.

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@nicoderick  als dit de fout is van orange kunnen zij dit ook rechtzetten. De ' oei ' kan niet meer bestaat niet. Elke provider kan een klant terug activeren. Het moet wel binnen een bepaalde tijd maar het gaat. Gewoon doen wat mijn gewaardeerde collega @Gregory  u gezegd heeft eens via FB sturen. Maar uit ervaring weet ik dat er een oplossing is hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tommie1
Ervaren verkenner

Zeg niet te rap dat je met je computer niet op het net geraakt. 

Je kan altijd wat extra data voorzien op je GSM, en die mails via een hotspot binnenladen. 

Je kan Orange ook vragen of je voor een paar weken een flybox kan krijgen om die periode te overbruggen. Wel spijtig dat Orange niet dat voorstel zelf op tafel legt. 

 

Gregory
Wijze
Wijze

Enige wat je kan doen, denk ik, is deze story op hun facebook zetten bij Community.  Heb de indruk dat er daar wel Orange bedienden zitten die behulpzaam zijn

Leden met de meeste pluimen