annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

UFC niet meer beschikbaar?

Topic gestart op: 20-01-21 22h25

Antwoorden: 10 antwoorden

Liquidsword
Aspirant verkenner

UFC niet meer beschikbaar?

Sinds dit jaar zijn de UFC gevechten niet meer beschikbaar. 
Er komt enkel een melding op de tv dat de uitzending niet beschikbaar is buiten de wil van orange om. 
weet iemand wat de reden is en wanneer dit opgelost is? 
gaan de gemiste gevechten nog uitgezonden worden?

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Josette
Wijze
Wijze

@Liquidsword  ook niet als je bij Adult opnames kijkt?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Liquidsword
Aspirant verkenner

Het probleem is niet dat de opname niet zichtbaar is. Deze is zichtbaar in het normale overzicht maar er word door orange niet het juiste uitgezonden. 
zo zijn de ufc gevechten van na nieuwjaar niet meer beschikbaar. 

in het begin van de aflevering komt er een melding op dat “de aflevering niet beschikbaar is buiten hun wil om”. 
maar er is geen verdere communiciatie hier omtrent. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Liquidsword 

Ik zou die vraag eens aan het webcare team stellen, hier op Tribe zijn enkel wij, gewone klanten en moderators aanwezig, geen beleidsmensen of techniekers van Orange.

Het webcare team kan je bereiken via messenger of twitter.  Soms moet je een beetje wachten op het antwoord, maar dat is (zo goed als altijd) wel gefundeerd en correct.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Liquidsword
Aspirant verkenner

Twitter of facebook heb ik niet. Zijn er nog andere mogelijkheden?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Liquidsword 

Dan rest er enkel de telefoon ... Maar dat is telkens lotto spelen of je een bekwame operator aan de lijn krijgt ...

Het is jammer dat het niet meer kan, maar ik heb bvb ook geen FB maar heb destijds messenger als standalone kunnen installeren. Nu kan dat niet meer zonder FB account.

Wat je nog wel kan doen: maak een FB account aan, installeer messenger en verwijder dan uw FB account weer. Volgens ik gelezen heb zou messenger dan toch ook blijven werken als standalone.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen